Przetargi.pl
ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2016 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Dostarczanie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-316 Wysowa-Zdrój, Hańczowa 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3532004 , fax. 18 35320004
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej
    Hańczowa 80 80
    38-316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 3532004, fax. 18 35320004
    REGON: 00009537700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-hanczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2016 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Dostarczanie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pellet drzewny: 1. Sukcesywna dostawa środkami własnymi Wykonawcy pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości 160 ton, zgodnie z wymaganiami normy DIN PLUS z trociny mieszanej z drewna liściastego i iglastego ( Załącznik nr 1). Nie dopuszcza się dostaw pelletu z zawartością trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp. Pellet zawierający dodatek trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp. Nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego i pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. 2. Dowóz bezpośrednio do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy, samochodem z HDS 3. Wymagania dotyczące jakości pelletu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 4. Minimalna jednorazowa ilość powyżej 10 ton jednorazowo w BIG-BAG o ciężarze 1000 kg (1 tona) 5. Prognozowana wielkość zamówienia do dnia 31.12.2016 roku: 160 ton lub do wyczerpania wyżej wymienionej ilości. 6. Czas realizacji zamówienia do 5 dni od złożenia dyspozycji. 7. Dostawy mogą być realizowane w godzinach pracy szkoły od godziny 730 - 1530 8. Płatność realizowana przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury za zamówioną jednorazowo pelletów. 9. Produkt musi posiadać świadectwo jakości producenta dołączane do każdej dostawy. 11. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania, przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034160009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr-hanczowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną