Przetargi.pl
Zamówienie obejmuje zakup wraz dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I”, „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie” oraz „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie”

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859 , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Powstańców Śląskich 8
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie obejmuje zakup wraz dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I”, „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie” oraz „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup wraz dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I”, „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie” oraz „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie” 1. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje:kruszywo łamane bazaltowe 0/63 - 400 t; kruszywo łamane bazaltowe 0/31,5 1000 t; grys kamienny 2/6 -150 t; piasek średni - 600 t.2. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE i odpowiadać dla kruszywa normie PN – EN 13043:2004 lub normom równoważnym.Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 3. Dostarczone materiały budowlane spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 4. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo.5. Płatność za zakupione materiały budowlane dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie nie krótszym niż 21 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania.7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie.8. Potwierdzeniem realizacji dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę materiałów.9. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego,w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach