Przetargi.pl
Zamówienie na usługę wykonania projektu aranżacji wnętrza sali obrad Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, o powierzchni 115,20 m2 wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysową

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 41 41 600 , fax. +48 18 41 41 700
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    Jagiellońska 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. +48 18 41 41 600, fax. +48 18 41 41 700
    REGON: 49189318000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na usługę wykonania projektu aranżacji wnętrza sali obrad Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, o powierzchni 115,20 m2 wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu aranżacji wnętrza sali obrad o powierzchni 115,20 m2, znajdującej się w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 1. Przedmiot zamówienia zawiera opracowanie: 1) Koncepcji aranżacji wnętrza wraz z wyposażeniem (wersja papierowa – 2 egzemplarze i elektroniczna - 2 płyty CD/DVD). 2) Dokumentacji technicznej robót wraz z wizualizacją (wersja papierowa – 2 egzemplarze i elektroniczna - 2 płyty CD/DVD). 3) Przedmiaru robót (2 egzemplarze) i kosztorysu inwestorskiego (2 egzemplarze). 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (2 egzemplarze). 2. Szczegółowy zakres prac: 1) Dobór odpowiednich klimatyzatorów sufitowych (jednostki wewnętrzne i jednostka zewnętrzna) do sali obrad oraz sąsiadującego pokoju nr 209 i projekt ich montażu. 2) Projekt oświetlenia wewnętrznego. 3) Projekt instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z zasilaniem dedykowanym. 4) Projekt podwieszanego sufitu. 5) Projekt wymiany 3 szt. okien drewnianych o wymiarach 1,30 m x 2,30 m oraz 1 szt. okna drewnianego o wymiarach 1,40 m x 3,25 m (drzwi balkonowych). 6) Renowacja podłogi parkietowej (cyklinowanie i malowanie). 7) Renowacja 2 szt. drzwi drewnianych wejściowych o wymiarach 1,65 m x 2,70 m. 8) Wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych o wymiarach 1,0 m x 2,10 m. 9) Aranżacja kolorystyki ścian i sufitu. 10) Projekt żaluzji okiennych. 11) Projekt systemu zawieszeń obrazów i zdjęć. 12) Projekt umeblowania sali obrad z uwzględnieniem koncepcji układu funkcjonalnego przewidzianego dla: - 30 osób; - 60 osób; - 100 osób. 3. Opis przedmiotu zamówienia – informacje dodatkowe: 1) Na każdym etapie tworzenia, dokumentacja podlega uzgodnieniu z inwestorem, aż do ostatecznej akceptacji. 2) Dokumentacja musi zostać uzgodniona z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie Delegaturą w Nowym Sączu, w zakresie elementów zewnętrznych tj. projektu wymiany 3 szt. okien oraz 1 szt. drzwi balkonowych. 3) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że opracowanie wykonane przez niego będzie podstawą do sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia publicznego na wykonacie robót budowlanych dla zadania remontowego określonego jak wyżej. Z tego też względu, oprócz odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie opracowania dla celów jakim ma służyć, wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu odpowiedzi na pytania dotyczące strony technicznej wdrożenia opracowania i zastosowanych rozwiązań technologicznych – również po okresie trwania umowy, w sprawie realizacji niniejszego zamówienia, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania inwestycyjnego, jak i dwukrotnego zaktualizowania kosztorysu inwestorskiego oraz wartości kosztorysowej inwestycji. 4) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być tak sporządzona, aby realizacja prac remontowych zadania mogła być wykonywana etapami. 5) W celu wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający udostępni wykonawcy projektowaną salę do pomiarów własnych. 6) Zamawiający wymaga, by na przedmiotową usługę, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 - letniej gwarancji jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). 7) Do SIWZ zamawiający dołączył dokumentację fotograficzną ilustrującą obecny stan pomieszczenia, którego dotyczy przedmiot zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79932000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dokumentów dołączonych do oferty zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie) należy dołączyć do oferty. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu ocenia się łącznie w stosunku do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną