Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
- Data zamieszczenia: 2019-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
ul. Kościuszki 15 a
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
REGON: 57079128200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamiatanie ulic i placów miejskich w Wągrowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamiatania ulic i placów miejskich w Wągrowcu w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. w nw. zakresie i częstotliwości: 1. pozimowego sprzątania ulic i placów w zakresie określonym załącznikiem „A” do niniejszej SIWZ w terminie wykonania najpóźniej do 15 kwietnia każdego roku obowiązywania umowy polegające na: - oczyszczeniu ulic i placów wraz z zatokami komunikacji miejskiej i parkingami z zalegającego piasku po akcji zimowej, - usunięcie nadmiaru piasku i innych zanieczyszczeń z pasów obsadzonych krzewami (żywopłot) rosnącymi w ciągach ulicznych - zamiecenie ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Kościuszki i ciągu pieszo-rowerowego w ciągu ul. Gnieźnieńskiej, - zmycie i zamiecenie całego zakresu. 2. letniego zamiatania ulic i placów w zakresie określonym załącznikiem „B” do niniejszej SIWZ w terminie najpóźniej od 15 kwietnia do 15 listopada każdego roku obowiązywania umowy polegające na: zamieceniu całego zakresu, zmyciu całego zakresu. w następujących cyklach: I zakres: • od dnia 15 kwietnia do 15 czerwca każdego roku obowiązywania umowy jeden raz w tygodniu wykonywane z piątku na sobotę • od 15 czerwca do 15 września każdego roku obowiązywania umowy dwa razy w tygodniu wykonywane z poniedziałku na wtorek i z piątku na sobotę • od dnia 15 września do 15 listopada każdego roku obowiązywania umowy jeden raz w tygodniu wykonywane z piątku na sobotę II zakres: • od dnia 15 kwietnia do dnia 15 listopada każdego roku obowiązywania umowy jeden lub dwa razu w miesiącu wykonywane po podziale na „dzielnice” z wtorku na środę 3. doraźne zamiatanie I zakresu w okresie od 16 listopada do 15 kwietnia następnego roku. 4. pełnienie pogotowia czystościowego. 5. zamiatanie chodników Zamiatanie (sprzątanie) ulic i placów musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni na całej szerokości tj. pasów przykrawężnikowych, łącznie z tzw. powierzchniami wyłączonymi z ruchu, utwardzonymi wyspami rozdzielającymi jezdnie, powierzchniami zatok parkingowych i postojowych oraz zatok autobusowych z tzw. martwymi polami. Na oczyszczonej jezdni nie może być śladów przejazdu w postaci nie zebranych nieczystości.. Na opaskach nie mogą być pozostawione przerosty trawy, chwastów oraz piasku. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać w godzinach najmniejszego natężenie ruchu (nocnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90612000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP ( t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z póź. zm ) może być w formie : a) Pieniądzu, na konto bankowe, gotówka w kasie Urzędu Miejskiego b) Poręczeniu bankowym, lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie musi być poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancji bankowej, d) Gwarancji ubezpieczeniowej, e) Poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.0.310 t.j.) Informacja dla Wykonawców wnoszących wadium w formie pieniężnej: Konto bankowe ogłaszającego przetarg: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu nr konta: 69 8959 0001 0000 5106 2000 0060 Wadium w formie pieniężnej musi być wpłacone do dnia 18 marca 2019 r. do godziny 09:30, dowód wpłaty musi być załączony do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, b) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1- 4, oraz b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 6 do SIWZ) – jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oczyszczenie nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole w 2021 r.
Dodano: 2021-02-25 - Oczyszczenie nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole w 2021 r.
Dodano: 2020-12-18 - Oczyszczenie nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole w 2020 r.
Dodano: 2020-03-31 - Zamiatanie ulic i placów miejskich w Wągrowcu
Dodano: 2019-03-28 - Oczyszczenie nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole w 2019 r.
Dodano: 2019-03-14 - Utrzymanie czystości i porządku dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem - II przetarg.
Dodano: 2017-11-24 - Utrzymanie czystości i porządku dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem.
Dodano: 2017-11-07