Przetargi.pl
Założenie gminnego żłobka w Ujeździe

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie gminnego żłobka w Ujeździe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie „Założenie gminnego żłobka w Ujeździe” dofinansowane z Programu “MALUCH+” 2018 polega na wykonaniu robót budowlanych związanych przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej na żłobek dla 20 dzieci w wieku od 5 miesięcy do 3 lat w Ujeździe przy ul. Strzeleckiej 6 w Ujeździe wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej na żłobek zaprojektowano jako osobną strefę pożarową z oddzielnymi wejściami. Żłobek składa się z następujących części funkcjonalnych: - strefa wejściowa dla dzieci - pomieszczenie rozdzielania posiłków z osobnym wejściem oraz z pomieszczeniem zmywalni, - sala pobytowa wraz z jadalnią, - sala odpoczynkowa wraz z wyjściem na werandę, - zestaw pomieszczeń biurowo-socjalnych dla obsługi żłobka, - węzła sanitarnego dla dzieci 3. Wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w oparciu o dokumentację projektową , obejmuje w szczególności: 3.1. Zagospodarowanie terenu - wyposażenie lokalu w osobne wejścia ( wejście główne, wejście do kuchni, 2 wyjścia bezpośrednie na werandę), przy nowym wejściu niezbędnym jest wykonanie kompleksowej rampy dla osób niepełnosprawnych oraz dla wózków dziecięcych wraz ze spocznikiem oraz schodami- elementy te zaprojektowano jako nawierzchnia z kostki betonowej. Zaprojektowano taras(werandę) na istniejącym postumencie wyposażony dodatkowo w barierki oraz poręcze, oraz wydzielenie funkcjonalne przestrzeni za pomocą ogrodzenia, na której zaprojektowano miejsce zabaw z urządzeniami edukacyjno-zabawowymi (mini plac zabaw) oraz część edukacyjną (botaniczną- ogród upraw ekologicznych). 3.2. Roboty architektoniczno-budowlane obejmują: - prace przygotowawcze - prace konstrukcyjne – wykonanie konstrukcji stalowej wymian ścian nośnych - murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, - realizacja ścian działowych, - realizacja instalacji sanitarnych i elektrycznych, - wykonanie posadzek wewnętrznych, - prace tynkarskie, - montaż ślusarki zewnętrznej - montaż ślusarki wewnętrznej - realizacja obróbek blacharskich - prace malarskie - montaż stałego wyposażenia i białej armatury - prace wykończeniowe - prace porządkowe Szczegółowe informacje związane z projektami branżowymi (w tym instalacyjnymi) przedstawiono w załączonej dokumentacji wielobranżowej. 3.3. Podstawowe dane istniejącego budynku: powierzchnia użytkowa - 1945,9 m2, powierzchnia zabudowy - 740 m2, kubatura - 8139 m3, wysokość budynku - 10,64 (niski – „N”). Dane techniczne dla części projektowanej: - powierzchnia użytkowa- 216,05m2 - wysokość pomieszczeń- 3m 3.4. Projektuje się lokalne wyburzenia ścian istniejących oraz zmiany otworów pod stolarkę okienną i drzwiową, wymiany z profili stalowych podwójnych (belka podciągu) podpartych na słupach stalowych wraz z posadowieniem w miejscu wyburzonej ściany pomiędzy istniejącymi pomieszczeniami (klasa 14 i klasa 15) oraz obudowę GKF zgodnie z opisem z zakresu ppoż (zabezpieczenie do REI120 poprzez zabudowę). Rozpatrywany przypadek dla najdłuższego wymianu to 5,6m. Dobór profili na podstawie wykaz norm przedstawionych w dokumentacji. 3.5. Projektuje się wyposażenie obiektu w następujące sieci i instalacje: - instalację wodną - instalację kanalizacji deszczowej - instalację kanalizacji sanitarnej - instalację c.o. i c.w. - instalację hydrantową (istniejący hydrant) - instalacja wentylacji - instalację elektryczną Szczegółowe informacje związane z projektami branżowymi instalacyjnymi przedstawiono w załączonej dokumentacji wielobranżowej. 3.6. Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy, itp.) oraz zgłosi do odpowiedniego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego zakończenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy i 0/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które składają się na ofertę: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty , w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku przedstawiającym zbiorcze zestawienie ofert, na swojej stronie internetowej: http://bip.ujazd.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach