Przetargi.pl
Załadunek, sukcesywny wywóz i odzysk komunalnych osadów ściekowych w ilości około 1 800 Mg z terenu Oczyszczalni Ścieków w Międzyzdrojach w terminie do dnia 16.12.2010 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 328 02 47 , fax. 0-91 328 25 50
  • Data zamieszczenia: 2010-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Przy Wodociągach 3 3
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 328 02 47, fax. 0-91 328 25 50
    REGON: 32048276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Załadunek, sukcesywny wywóz i odzysk komunalnych osadów ściekowych w ilości około 1 800 Mg z terenu Oczyszczalni Ścieków w Międzyzdrojach w terminie do dnia 16.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    01.Załadunek, sukcesywny wywóz i odzysk komunalnych osadów ściekowych odwodnionych na prasie filtracyjnej, zgromadzonych na składowisku osadu, w ilości około 1 800 Mg, z Oczyszczalni Ścieków w Międzyzdrojach do miejsca przeznaczenia.Miejscem przekazania osadów przez Zamawiającego i ich przyjęcia przez Wykonawcę będzie plac osadu odwodnionego na terenie Oczyszczalni Ścieków w Międzyzdrojach. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania załadunku, wywozu i odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z wymogami określonymi w przepisach: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 , z późn. zmianami ). - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, z późn. zmianami). Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazane odpady zgodnie z art. 25, ust. 2 i 3 ustawy o odpadach. W przypadku prowadzenia odzysku komunalnych osadów ściekowych w sposób wskazany w art. 43 ustawy o odpadach Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia spełnienia warunku przewidzianego w art. 43, ust. 1a ustawy o odpadach. Zamawiający wyklucza złożenie oferty na prowadzenie odzysku komunalnych osadów ściekowych poprzez zastosowanie bezpośrednio w rolnictwie oraz rekultywacji gruntów na cele rolne. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: - każdorazowego ważenia odebranych osadów na wadze posiadającej świadectwo legalizacji wydane przez Obwodowy Urząd Miar, potwierdzonego dowodem ważenia, - przekazywania dowodów z ważenia z danego miesiąca, w oparciu o które Zamawiający wystawiał będzie Zbiorczą Kartę Przekazania Odpadu ( 2 egzemplarze ) obejmującą całkowitą ilość osadu ważoną w Mg, przekazaną w czasie jednego miesiąca kalendarzowego. Zbiorcza Karta Przekazania Odpadu zostanie przekazana Wykonawcy w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego dowodów ważenia za dany miesiąc. Po potwierdzeniu przez Wykonawcę 1 egzemplarz zostanie zwrócony Zamawiającemu w ciągu 7 dni. - transportu osadów własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu substancji mazistych, - systematycznego odbioru osadów, - odzysku osadu na obszarze woj. zachodniopomorskiego z wyj. sytuacji opisanej w art. 9, ust. 4 Ustawy o odpadach, - załadunku, odbioru i zagospodarowania zgromadzonych na terenie oczyszczalni komunalnych osadów ściekowych, - ponoszenia kosztów wszelkich niezbędnych do wykonania usługi - analiz, badań, ekspertyz, za wyjątkiem kosztów analiz osadów wynikających z Pozwolenia wodno-prawnego, - ponoszenia kosztów wynikłych z niewłaściwej realizacji zamówienia, - bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego w przypadku cofnięcia w okresie trwania realizacji zamówienia, przez uprawniony organ zezwoleń (zezwolenia), decyzji uprawniających do realizacji zamówienia, jak również wystąpienia innych okoliczności powodujących niemożność realizacji przedmiotu zamówienia, czy też jego realizację niezgodną z obowiązującymi przepisami. W powyższym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy w trybie ntychmiastowym. Wykonawca przed złożeniem oferty, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu Oczyszczalni Ścieków i zdobycia na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiającemu przysługuje prawo: - dokonywania kontrolnych ważeń załadowanych osadów. Dodatkowo Zamawiający zobowiązuje się do: - nieodpłatnego udostępniania Wykonawcy analiz osadu wymaganych posiadanym Pozwoleniem wodno-prawnym. 02.Wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Nowomyśliwskiej w Międzyzdrojach odbywać się będzie sukcesywnie, począwszy w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zakończenie realizacji zlecenia nastąpi do dnia 16.12.2010 r. 03.Wywóz nie będzie trwał dłużej niż trzy dni robocze (miesięcznie) bezpośrednio po sobie następujące. 04.Wykonawca zapewni ładowarkę do załadunku osadu. 05.Za transport osadu ściekowego odebranego z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Międzyzdrojach odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym, a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków. 06.Rozliczenie usługi odbywać się będzie fakturami częściowymi (miesięcznymi - po wykonaniu usługi), w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie Karta Przekazania Odpadu. Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT. 07.Maksymalna ilość osadu może okazać się mniejsza, co jest uzależnione od ilości wpływających do oczyszczalni ścieków. Faktyczna ilość osadu w ramach przedmiotu zamówienia będzie zależna od ilości przetworzonych ścieków, a określenie w umowie maksymalnej ilości osadów , tj.:1 800 Mg, w razie mniejszego zrealizowania, wynikającego ze zleceń Zamawiającego, nie będzie podstawą do finansowych roszczeń ze strony Wykonawcy. 08.Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: a)opis sposobu zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych wraz z podaniem miejsca wykorzystania osadów zgodnie z załącznikiem do SIWZ, b)oświadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem do SIWZ, c)Wykonawcy którzy przedstawią zezwolenie na zbieranie odpadów, składają oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ o: przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów. 09.Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy. 10.Podstawą uznania usługi, w zakresie danego zlecenia, za należycie wykonaną będzie podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę Karta Przekazania Odpadu. 11.Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach