Przetargi.pl
Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do RIPOK i ZUO

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 620 766 , fax. 957 620 893
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Pierwszej Brygady
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 957 620 766, fax. 957 620 893
    REGON: 21001912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimdrezdenko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego z udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do RIPOK i ZUO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca załadunku/rozładunku i transportu odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do RIPOK i ZUO. 2. Ilość oraz dane dotyczące miejsc załadunku/rozładunku oraz trasy podane są poniżej: 2.1. Załadunek/rozładunek i transport zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie do Regionalnej Instalacji Przetworzenia Odpadów Komunalnych wskazanej Załączniku Nr 2 do Uchwały Nr XXIX/449/17 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 kwietnia 2017 r. w sprawie wykonania Aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych, Przewidywana ilość wyniesie: 6 000 Mg/rok. W trakcie trwania zamówienia od: 01.03.2018 do 31.12.2019 r. ilość wyniesie: 11 000 Mg. 2.2. Załadunek/rozładunek i transport selektywnie zbieranych odpadów o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Drezdenku do Regionalnej Instalacji Przetworzenia Odpadów Komunalnych wskazanej w Załączniku Nr 2 do Uchwały Nr XXIX/449/17 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 kwietnia 2017 r. w sprawie wykonania Aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych, 2.3. Załadunek/rozładunek i transport selektywnie zbieranych odpadów o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Drezdenku do Zakładu Utylizacji Odpadów CLEAN CITY Sp. z o.o. w Międzychodzie. Łączna przewidywana ilość odpadów ujętych w puncie 2.2 i 2.3. wyniesie: 120 Mg/rok W trakcie trwania zamówienia od: 01.03.2018 do 31.12.2019 r. ilość wyniesie: 220 Mg. Suma odpadów w okresie od 01.03.2018 do 31.12.2019 r. dla poz. 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3. wyniesie: 11.220 Mg. Wymagania odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę: 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca / podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z realizacją usług, tj. załadunku/rozładunku i transportu odpadów komunalnych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego, 4. W terminie do 3-ch dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca / podwykonawca przekaże Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności, o których mowa powyżej, oświadczenie o osobistym wykonywaniu usług, 5. Zatrudnienie osób ujętych w wykazie powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do powiadomienia o tym Zamawiającego - zaktualizowania wykazu pracowników. Postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio w przypadku zatrudnienia nowej osoby. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w Wykazie osób, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego Wykazu osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 233 lub art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, chyba, że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę w/w zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp do oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 4.1. SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z zastrzeżeniem warunku opisanego w ppkt 3.1.1. SIWZ, który to winien spełnić osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 Ogłoszenia: 1.4.1. Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, o którym mowa w pkt III. 4 Ogłoszenia. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1.4.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.4., zastępując je dokumentami zawierającymi odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.5. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4., III. 5., III.6. Ogłoszenia dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 1.6.W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.7. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowania – złożenia dokumentu wymienionego w pkt III.4 Ogłoszenia. 1.8. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.4. i III.5. Ogłoszenia. 1.9. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zapisu zdania poprzedniego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 1.10. Kompletna oferta musi zawierać: 1.10.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 1.10.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale 4 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ, 1.10.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące posiadanego potencjału technicznego – pojazdy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 4 do SIWZ, 1.10.4. Wypełnione i podpisane zobowiązanie innego podmiotu – Załącznik nr 6 do SIWZ (dołączyć do oferty jeśli dotyczy). 1.10.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 1.10.6. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 1.11. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje na adres Pełnomocnika Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski – zgodnie z § 16 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Tłumaczenia powinny być poświadczone przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. Pełnomocnictwo, składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach