Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
ul. Peowiaków 92 92
22-400 Zamość, woj. lubelskie
REGON: 00054068200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.bip.mbnet.pl/zamosc
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakwaterowanie, wyżywienie oraz catering dla uczestników projektu Zielone serca Europy - promocja walorów kulturowych i turystycznych terenów Gminy Zamość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: zakwaterowanie, wyżywienie oraz catering uczestników projektu. 2. Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników w czasie dwuletniej realizacji projektu obejmuje1070 osobodni. 3.Dokładny termin (godziny przybycia, godziny posiłków) zakwaterowania i wyżywienia do uzgodnienia z Zamawiającym na tydzień przed terminem pobytu. Informacja o dokładnym terminie będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej przez Zamawiającego. 3.1 Opis przedmiotu zamówienia 1. Dokładny termin (godziny przybycia, godziny posiłków) zakwaterowania i wyżywienia do uzgodnienia z Zamawiającym na tydzień przed terminem pobytu. Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej przez Zamawiającego Wykonawcy. 2.Zakwaterowanie: Pokoje 1,2,3 osobowe z łazienkami(toaleta, prysznic, umywalka), zakwaterowanie każdej grupy musi być wykonane w jednym obiekcie. 3. W miejscu zakwaterowania musi być zapewniony parking dla autokarów. Wyżywienie: Pełne wyżywienie(śniadanie, obiad, kolacja) od obiadu w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu 4. Przedmiot zamówienia ma być realizowany dla osób dorosłych. 5.Wybór posiłku (zupy, drugie danie, owoce ,ciasto), ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, jadłospis na śniadania i kolacje) należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik, dołączonej do oferty przez Wykonawcę. 3.2. Opis zamówienia Catering Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe dla uczestników projektu Zielone Serca Europy - promocja walorów kulturowych i turystycznych terenów Gminy Zamość 1.Godzinowy termin i miejsce dostarczenia cateringu oraz dokładna liczba uczestników każdego dnia do uzgodnienia z Zamawiającym nastąpi 7 dni przed imprezą na termin pierwszy i dnia poprzedzającego na dzień następny. 2. Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie posiłków (zupy, drugie danie, owoce, ciasto), ciepłych i zimnych napojów (herbata, kawa, soki napoje ze słodką przekąską )dla uczestników projektu. 3.Zajęcia w ramach projektu odbywać się będą do 30.10.2011 r. 4. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania dwuletniego projektu posiłków w 9 typach : 1 typ - obiad w postaci dwudaniowej np.(zupa, ziemniaki surówka, kotlet schabowy), kawa, herbata (po filiżance na osobę w tym cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników), soki, woda gazowana i niegazowana po 0,25 l na osobęoraz ciastko(50 gram na osobę), paluszki solone- ilość 150 (opakowanie) Sposób podania - obiad dostarczony w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego, pozostałe dostępne w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek. 2 typ - zimne i gorące napoje oraz słodka przekąska (kawa, herbata - po filiżance na osobę w tym cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników), ciastko tradycyjne lub tradycyjny wypiek np. słodki rogalik(min. 50 gram na osobę), woda gazowana i niegazowana po 0,25 l na osobę) ilość 1600 Sposób podania - w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek 3 typ - dania regionalne np. grochówka z chlebem, pajda chleba ze smalcem, napój- 0,25 l na osobę sok lub woda- ilość 6000 Sposób podania - danie należy podać w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego wraz z wydaniem napojów. 4 typ - poczęstunek dla sportowców - napój i posiłek jednodaniowy (np.bigos - 150 gramów, chleb, woda niegazowana i sok po 0,5 litra na osobę,) - ilość 1500 Sposób podania - danie regionalne należy podać w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego wraz z wydaniem napojów. 5 typ - poczęstunek dla artystów napój i posiłek jednodaniowy(np.bigos-150 gramów, chleb, kanapki dekoracyjne min. 3 na osobę, kawa, herbata (po filiżance na osobę w tym cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników), soki, woda gazowana i niegazowana po 0,25 l na osobę oraz ciastka np. herbatniki(50 gram na osobę), paluszki solone) - ilość 300 Sposób podania - danie należy podać w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego wraz wydaniem z napojów, pozostałe dostępne w formie stołu szwedzkiego w garderobie artystów. 6 typ - catering dla uczestników 8 dwudniowych warsztatów - zimne i gorące napoje oraz przekąski ( np. kawa, herbata, po filiżance na osobę w tym cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników oraz np. pączek po 1 na osobę, kanapki dekoracyjne z wędlina po 5 na osobę albo zupa gulaszowa 0,3 litra z chlebem 3 kromki na osobę, paluszki, napoje gazowane i niegazowane - 0,25 litra na osobę) - ilość 400 7 typ - obiad w postaci dwudaniowej np.(zupa, ziemniaki, surówka kotlet schabowy) oraz kawa, herbata (po filiżance na osobę w tym cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników), soki, woda gazowana i niegazowana po 0,25 l na osobę oraz ciastko(50 gram na osobę), owoce (jabłko, mandarynka po 1 sztuce na osobę)- ilość 192 Sposób podania - obiad dostarczony w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego, pozostałe dostępne w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania spotkania.. 8 typ - obiad w postaci dwudaniowej np.(przystawka np. sałatka z wędliną, schab w galarecie, zupa, ziemniaki, surówka kotlet schabowy) oraz kawa, herbata (po filiżance na osobę w tym cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników), soki, woda gazowana i niegazowana po 0,5 litra na osobę)oraz ciastko(50 gram na osobę), owoce (jabłko, mandarynka po 1sztuce na osobę)- ilość 150 Sposób podania - obiad dostarczony w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego, pozostałe dostępne w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania spotkania. 9 typ - poczęstunek dla sportowców - napój i posiłek jednodaniowy (np.bigos - 100 gramów, chleb, woda gazowana i niegazowana po 0,5 litr na osobę,) - ilość 1500 Sposób podania - danie należy podać w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez zamawiającego wraz wydaniem napojów. 5. Przedmiot zamówienia ma być realizowany dla osób dorosłych. 6. Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych w godzinach wskazanych przez Zamawiającego razem z workami do pakowania naczyń jednorazowych. 7. Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej przez Zamawiającego. 8. Wybór posiłku (zupy, drugie danie, owoce ,ciasto), ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki) należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik , dołączonej do oferty przez Wykonawcę lub z propozycji Zamawiającego. 9. Wykonawca musi zapewnić poczęstunki dla każdego uczestnika zgodnie z opisem zamówienia. Wykonawca musi w trakcie i po zakończeniu wydawania poczęstunków zapewnić obsługę kelnerską i uporządkować pomieszczenia, w których będą poczęstunki podawane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA DOŻYWIANIE DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ W PRZYPADKU DORAŹNYCH POTRZEB ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH GMINY
Dodano: 2016-07-13 - Usługa dożywiania uczniów w szkołach w Gminie Izbica
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenia kompleksowych usług w zakresie sporządzania i dystrybucji posiłków w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej wraz z najmem pomieszczeń i wyposażenia, sprawa ZP.3521/6/16
Dodano: 2016-05-23 - Organizacja seminarium i konferencji w ramach realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
Dodano: 2016-05-17 - Usługi przygotowywania posiłków - przygotowywanie i dostawę posiłków na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o z siedzibą w Opolu Lubelskim dla potrzeb hospitalizowanych w Szpitalu w Opolu Lubelskim i w Poniatowej.
Dodano: 2016-05-06 - Usługa dożywiania uczniów w szkołach w Gminie Izbica
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi żywienia osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych oraz policjantów: KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Janowie Lubelskim, KPP we Włodawie, KPP w Radzyniu Podlaskim, KPP w Łukowie, KPP w Lubartowie, KPP w Tomaszowie Lubelskim, KMP w Lublinie i KMP w Zamościu
Dodano: 2016-02-24 - ZP/Ż/2/2016
Dodano: 2016-02-23 - Usługi przygotowywania posiłków.
Dodano: 2016-01-04 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie stołówki szkolnej oraz dzierżawę pomieszczeń kuchennych i magazynowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie w okresie od 01.01.2016r. do 30.06.2018r.
Dodano: 2015-12-14