Przetargi.pl
Zakupu używanego autobusu - podmiejskiego-międzymiastowego

Gmina Dominowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-012 Dominowo, ul. Centralna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2859213 , fax. 061 6231533
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dominowo
    ul. Centralna 7 7
    63-012 Dominowo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2859213, fax. 061 6231533
    REGON: 00053312700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dominowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupu używanego autobusu - podmiejskiego-międzymiastowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zakupu używanego autobusu o min 55 miejscach siedzących, miejsc stojących 11, nie starszy niż 11 lat ( od rocznika 2005 ), 1 drzwi z przodu drugie po środku autobusu, o przebiegu nie większym niż 550 000 km, silnik 6 cylindrowy wysokoprężny z turbodoładowaniem. Dodatkowo: winda dla osób niepełnosprawnych, silnik spełniający Europejskie Standardy Emisji Spalin-Euro III ogumienie bezdentkowe, siedzenia obite tapicerką, dodatkowe ogrzewanie niezależne od silnika, pełne zawieszenie pneumatyczne, system ABS, klimatyzacja, układ pneumatyczny wyposażony w osuszacz, szyby podwójne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dominowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach