Przetargi.pl
Zakup zintegrowanego systemu informatycznego wraz z dostawą, wdrożeniem, instalacją i uruchomieniem sprzętu serwerowego z oprogramowaniem narzędziowym - dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 581 618 , fax. 566 581 618
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu
    ul. M. Skłodowskiej-Curie
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 581 618, fax. 566 581 618
    REGON: 87162588900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zintegrowanego systemu informatycznego wraz z dostawą, wdrożeniem, instalacją i uruchomieniem sprzętu serwerowego z oprogramowaniem narzędziowym - dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu ZSI wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem sprzętu serwerowego z oprogramowaniem narzędziowym , które obejmuje dostawę fabrycznie nowych, kompletnych urządzeń i licencji, wyszczególnionych poniżej i spełniających wymagania niniejszego zapytania ofertowego. Ewentualne wskazane w opisach nazwy określają jedynie minimalne/maksymalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje: • Dostawa i instalacja sprzętu serwerowego : a) Serwer bazodanowy, b) oprogramowanie bazodanowe, c) licencje dostępowe. d) Zasilacz awaryjny, e) Macierz / Serwer kopii, f) Czytnik kodów kreskowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 3 • Dostawa i wdrożenie ZSI . a) Oprogramowanie do obsługi przychodni. b) Oprogramowanie do obsługi laboratorium. c) Usługi wdrożeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 2 3. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE ZWIĄZANE Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ORAZ USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIAZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego systemu ZSI w WOMP Toruń w ramach którego realizowane będą: 1) wykonanie analizy przedwdrożeniowej systemu ZSI, 2) dostarczenie sprzętu serwerowego, oprogramowania systemowego i bazodanowego, 3) zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie sprzętu serwerowego, oprogramowania systemowego i bazodanowego w stopniu umożliwiającym prawidłową pracę systemu ZSI 4) zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie systemu tworzenia kopii zapasowych, 5) wdrożenie ZSI – instalacja, konfiguracja i uruchomienie produkcyjne , 6) migracja danych z obecnego systemu użytkowanego u Zamawiającego do nowopowstałego systemu z zachowaniem ochrony danych osobowych w zakresie ustalonym w trakcie analizy przedwdrożeniowej. 7) udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia, materiały oraz wykonane prace na zasadach określonych w dokumentach gwarancyjnych dołączonych do urządzeń. 4. OGÓLNE WYMAGANIA STAWIANE WOBEC ZAMAWIANEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (ZSI): 1) System musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. 2) System musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. 3) Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 4) Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom. 5) Moduły muszą współpracować z aplikacjami typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny w zakresie eksportu danych. 6) System musi zapewniać aktualizację informacji w bazach danych podczas rutynowych czynności wykonywanych na stanowiskach pracy. 7) System musi być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim w wersji elektronicznej pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. 8) System musi posiadać sprawny mechanizm archiwizacji danych. System musi obsługiwać drukarki atramentowe, laserowe. 9) System musi zapewniać obsługę wydruków w formie graficznej w formacie A4., z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. 10) Na stanowiskach użytkowników system musi pracować w środowisku graficznym MS Windows lub równoważnym (praca na stacjach roboczych – komputery 64 bitowe oraz 32 bitowe) 11) System musi komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi. 12) System musi zapewniać odporność struktur danych (baz danych) na zakłócenia w pracy oraz pozwalać na szybkie odtworzenie ich zawartości i właściwego stanu, jak również łatwość wykonania ich kopii bieżących. 13) System musi być wyposażony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować na poziomie klienta (aplikacja) i serwera (serwer baz danych). 14) System musi odpowiadać warunkom technicznym oraz pozwalać na adaptację warunków organizacyjnych (przy jego eksploatacji), jakie powinny spełniać systemy informatyczne przetwarzające dane osobowe - (warunki te wynikają z przepisów prawa regulujących ochronę danych osobowych w szczególności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO). 15) System musi monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie. 16) System musi umożliwiać interoperacyjność z systemami centralnymi budowanymi w obszarze służby zdrowia. 17) System ZSI jest wyprodukowany przez jednego Wykonawcę/Producenta. 5. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE DO: 1. Instalacji i konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, sprzętu serwerowego oraz oprogramowania operacyjnego i bazodanowego 2. Świadczenia usługi nadzoru autorskiego i serwisowego przez okres 60.m-cy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy na warunkach opisanych w punkcie 10 ( WARUNKI SERWISU ORAZ ZAKRES USŁUG SERWISOWYCH) 3. Udzielenia bezterminowej licencji na sieciowe użytkowanie wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego. Szczegółowy wykaz licencji jest zawarty w Tabeli nr 1 -Wykaz licencji 4. Dostarczenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości iż producent oprogramowania aplikacyjnego ZSI spełnia określone wymogi jakościowe co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny 5. Dostarczenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości iż podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia określone wymogi jakości i bezpieczeństwa, odpowiednio do wykonywanych w trakcie zamówienia usług w zakresie wdrażania systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 27001:2013 lub równoważny. 6. Zamawiający wymaga aby w ramach ZSI: • Dostarczone moduły systemu ZSI pochodziły od jednego producenta oprogramowania • Dostarczony moduł wizyty mobilnej sytemu ZSI działa w trybie bez dostępu do internetu (tryb offline) i z możliwością automatycznej synchronizacji danych wprowadzonych podczas wizyty domowej po uzyskaniu dostępu do internetu • Dostarczone moduły systemu ZSI działały na jednym silniku bazy 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty na prezentację oferowanego oprogramowania aplikacyjnego. Szczegółowe wymagania dotyczące próbki oraz przeprowadzenia prezentacji oferowanego ZSI są opisane w Załączniku Nr 5. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodności z deklarowaną przez Wykonawców w ofercie zgodnością w zakresie wymagań i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty (podstawa prawna: art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. „o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).” 6. DOSTAWA LICENCJI MODUŁÓW ZSI – ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO Tabela 1: Wykaz modułów Przychodnia Lp. Moduł Ilość wymagana 1. Rejestracja, deklaracje POZ 9 2. Statystyka/Rozliczenia z Płatnikami 3 3. Gabinet lekarski 19 4. Gabinet Pielęgniarki 3 5. Gabinet Okulista 3 6. Gabinet Medycyna Pracy 18 7. Punkt Pobrań 4 8. Prowizja dla Lekarza 1 9. Rehabilitacja – Planowanie Zabiegów 2 10. Archiwum Dokumentacji Medycznej Podpisanej Cyfrowo 1 11. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - Podpis Elektroniczny 47 12. Wizyta mobilna POZ (E-wizyta) 1 13. Wspomaganie Rozliczeń Umów (Gruper) AOS w JGP 15 14. Ankiety, Zarządzanie Dokumentacją Bezpieczeństwa 2 15. Baza Leków – Odpłatności Leków 1 Laboratorium Lp. Moduł Ilość wymagana 16. Rejestracja 1 17. Pracownia analityki 3 18. Podłączenie urządzeń diagnostycznych 5 19. Kontrola Jakości 1 20. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - Podpis Elektroniczny 4 21. Dostęp do wyników badań przez WWW 1 Funkcjonalność systemów oczekiwana w ramach postępowania opisana została w Załączniku Nr 2. 1. Wszystkie moduły oferowanego ZSI muszą być ze sobą zintegrowane. Zamawiający dopuszcza wszystkie technologie i protokoły integracji modułów systemów. 2. Wykonawca przeniesie dane z dotychczas używanego systemu w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy systemu, ustalonym podczas analizy przedwdrożeniowej. Zamawiający po podpisaniu umowy zapewni swobodny dostęp do posiadanej bazy danych dla pracowników Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszty pozyskania wiedzy, niezbędnej dokumentacji lub/i licencji, prac programistycznych i przygotowania interfejsów migracyjnych. Zamawiający informuje, że zgodnie z wiążącymi go umowami licencyjnymi nie posiada praw autorskich do systemu obecnie eksploatowanego jak również nie jest w posiadaniu kodów źródłowych tych systemów, a wszelkie koszty związane z migracją danych spoczywają wyłącznie na Wykonawcy. 7. DOSTAWA SPRZĘTU SERWEROWEGO, OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I BAZODANOWEGO Wykaz funkcjonalny sprzętu serwerowego, oprogramowania systemowego i bazodanowego znajduje się w Załączniku Nr 3 i Nr 4. Prace obejmują: • Instalacja i konfigurację sprzętu, • Instalację i konfigurację oprogramowania serwerowego, bazodanowego zgodnie z Załącznikiem Nr 3 i Nr 4 • Prace na stanowiskach użytkownika, instalację, konfigurację w związku z przygotowaniem ich do pracy z oprogramowaniem aplikacyjnym, • Pozostałe prace związane z przygotowaniem sprzętu do rozpoczęcia prac wdrożeniowych. 8. WDROŻENIE - INSTALACJA, KONFIGURACJA I WARSZTATY WDROŻENIOWE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO 1. Pod pojęciem wdrożenia Zamawiający rozumie wszystkie usługi niezbędne do uruchomienia ZSI, w opisanym w SIWZ zakresie funkcjonalnym. Usługi wdrożeniowe realizowane będą według wymagań określonych w SIWZ oraz według załączonego do oferty Ramowego harmonogramu i procedur wdrożeniowych stosowanych u Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie ramowy harmonogram wdrożenia. Szczegółowy harmonogram wdrożenia i podziału prac zostanie sporządzony przez Wykonawcę w konsultacji z Zamawiającym do 10 dni od daty podpisania umowy i będzie stanowił jej integralną część. Harmonogram powinien być rozbity na etapy. Każdy etap będzie zakończony podpisaniem protokołu odbioru etapu. Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez Wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie protokół odbioru końcowego. 3. W ramach wdrożenia zrealizowane zostaną: • analiza procesów • migracja danych z obecnych systemów w zakresie ustalonym w trakcie analizy przedwdrożeniowej • instalacja baz danych i aplikacji • konfiguracja baz danych i aplikacji • konfiguracja kopii bezpieczeństwa dla dostarczanych baz danych i aplikacji • konfiguracja uprawnień użytkowników • ustanowienie praw dostępu do poszczególnych funkcji modułów dla ich użytkowników w komórkach organizacyjnych (utworzenie grup uprawnień) • konfiguracja elementów leczenia, badań, paneli zleceń • utworzenie słowników (np. kartoteki lekowe, materiałowe, konta księgowe itp.); • utworzenie szablonów obowiązujących dokumentów i instruktaż administratora do budowy szablonów dokumentów. Przejście z dokumentacji papierowej na elektroniczną o wzorcach jak najbardziej zbliżonych do funkcjonujących u Zamawiającego ; • wdrożenie administratorów do budowy szablonów, • warsztaty wdrożeniowe – instruktaż, • zarządzanie projektem, • testy pokonfiguracyjne, • nadzór nad uruchomienie systemu do pracy produkcyjnej w zakresie opisanym w specyfikacji oprogramowania 9. INTEGRACJA POMIĘDZY DOSTARCZANYM ZSI A POZOSTAŁYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI Integracja dostarczonego i wdrażanego oprogramowania ZSI z funkcjonującym u zamawiającego oprogramowaniem księgowym w zakresie przekazywania dokumentów i kartotek kontrahentów. 10. WARUNKI SERWISU ORAZ ZAKRES USŁUG SERWISOWYCH Objęcie gwarancyjnym nadzorem autorskim i serwisem dostarczonego ZSI przez okres min 60.m-cy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy • Warunki nadzoru autorskiego Usługa ma być realizowana w szczególności poprzez: a) zapewnienie wsparcia zdalnego i telefonicznego w godzinach od 8:00 do 16:00 b) doradztwo w zakresie rozwoju sieci oraz oprogramowania, planowanie rozbudowy infrastruktury informatycznej c) zapewnienie prawa do aktualizacji oprogramowania w przypadku pojawienia się nowej wersji systemu lub zmian przepisów prawa w tym rozporządzeń NFZ, d) możliwość rejestracji zgłoszeń poprzez portal www e) możliwość stałej kontroli postępu w realizacji zgłoszeń f) możliwość przeglądu zgłoszeń historycznych 1. W ramach nadzoru autorskiego Producent zapewni udostępnienie poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania). Procedura realizacji Nadzoru autorskiego – NA: 1.1. Zamawiający przesyła Zgłoszenie Serwisowe za pomocą portalu www, z zaznaczeniem statusu zgłoszenia według następujących kryteriów: a) Dysfunkcja, b) Usterka, c) Stan Awaryjny, d) Stan Krytyczny. 1.2. Wykonawca potwierdza za pośrednictwem portalu przyjęcie Zgłoszenia Serwisowego w terminie: a) 24 godzin roboczych w przypadku Dysfunkcji lub Usterki, b) 8 godzin roboczych w przypadku Stanu Awaryjnego, c) 4 godzin roboczych w przypadku Stanu Krytycznego. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji Zgłoszenia Serwisowego w następujących terminach: a) Dysfunkcja w terminie do kolejnej edycji Wersji oprogramowania aplikacyjnego, b) Usterka w terminie do kolejnej edycji Wersji oprogramowania aplikacyjnego, c) Stan Awaryjny w terminie do 72 godzin roboczych od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, d) Stan Krytyczny w terminie do 16 godzin roboczych od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, 2. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą zamawiającego, czas dokonania napraw będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 3. Zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie w sposób uzgodniony przez strony. 4. Wykonawca zapewni rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany jest do: 4.1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery razy w roku, poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail zamawiającego; 4.2. udostępniania uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego). 11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I RĘKOJMI Parametry punktowane Kategoria - gwarancja - łączna ilość 20 punktów - 36.miesięcy – 0 pkt. - 48.miesięcy – 10 pkt. - 60.miesięcy – 20 pkt 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na instalację, uruchomienie, aktualizację, konfigurację i poprawną pracę systemu ZSI w zakresie funkcjonalnym ujętym w Załączniku Nr 2, przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego; 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na instalację, uruchomienie, aktualizację, konfigurację i poprawną pracę oprogramowania systemowego i bazodanowego w zakresie ujętym w SIWZ, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. W okresie obowiązywania gwarancji oraz rękojmi wszelkie koszty związane z usunięciem usterek, lub awarii poniesie Wykonawca. 4. Usługi gwarancyjne będą realizowane w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub w serwisie. 5. W okresie gwarancji Wykonawca przystąpi do usuwania awarii sprzętu serwerowego w terminie do 8 godzin od chwili zgłoszenia zaistnienia awarii przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia zaistniałych awarii serwera w terminie do końca kolejnego dnia roboczego, a dla pozostałego sprzętu w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych, od chwili przystąpienia do ich usunięcia. 6. Niezależnie od udzielonej gwarancji, Zamawiający będzie mógł dochodzić swoich praw na podstawie rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia następnego po dacie odbioru końcowego przedmiotu umowy. 7. Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad, usterek lub awarii, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi. 12. DODATKOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy harmonogram dostaw, wdrożenia i podziału prac zostanie sporządzony przez Wykonawcę w konsultacji z Zamawiającym do 10 dni od daty podpisania umowy i będzie stanowił jej integralną część. Po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie protokół odbioru końcowego. 2. Wykonawca przeniesie dane z dotychczas używanego systemu w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy systemu, ustalonym podczas analizy przedwdrożeniowej. Zamawiający po podpisaniu umowy zapewni swobodny dostęp do posiadanej bazy danych dla pracowników Wykonawcy oraz udostępni mu dane do migracji, w strukturze plików Excel, które zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszty pozyskania wiedzy, niezbędnej dokumentacji lub/i licencji, prac programistycznych i przygotowania interfejsów migracyjnych. Zamawiający informuje, że zgodnie z wiążącymi go umowami licencyjnymi nie posiada praw autorskich do systemu obecnie eksploatowanego jak również nie jest w posiadaniu kodów źródłowych tych systemów, a wszelkie koszty związane z migracją danych spoczywają wyłącznie na Wykonawcy. 3. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt serwerowy wraz z instalacją i konfiguracją zgodnie z Załącznikiem Nr 3 5. Wykonawca dostarczy oprogramowanie bazodanowe wraz z instalacją i konfiguracją w stopniu umożliwiającym prawidłową pracę systemu ZSI, zgodnie z Załącznikiem Nr 4. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej licencji na dostarczane moduły ZSI o funkcjonalnościach opisanych w Załączniku Nr 2 i dostępu do dokumentacji tychże systemów. 7. Wykonawca zapewni dostawę, instalację oraz wdrożenie systemu ZSI o funkcjonalnościach opisanych w Załączniku Nr 2. 8. Wykonawca udzieli bezterminowej licencji na sieciowe użytkowanie wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego. 9. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu (również po zmianie przepisów) poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres obowiązywania umowy od daty zakończenia wdrożenia, a także bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres obowiązywania umowy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego poprzez ciągłą adaptację do wymogów prawa. 10. Wykonawca zapewni dostarczenie, przekazanie, przeprowadzenie prób i testów oraz dokona uruchomienia produkcyjnego przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego przez wyznaczonych pracowników Wykonawcy. Pracownicy Wykonawcy będą działali pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego. 11. Wykonawca w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia dokona instruktażu dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, prawidłowego wykorzystania i utrzymania, konserwacji przedmiotu zamówienia. 12. Wymagania w zakresie przygotowania instruktażu dla personelu Zamawiającego z obsługi dostarczanego systemu ZSI: a) Instruktaż dla personelu Zamawiającego musi być zorganizowany i przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego. b) Założenia:  przygotowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu instruktażu,  instruktaż dot. ZSI, musi być prowadzony przez certyfikowanych przez producenta oprogramowania konsultantów. Zamawiający może zażądać przedłożenia certyfikatów przed rozpoczęciem instruktażu,  instruktaż użytkowników systemu musi być prowadzony w pomiędzy godziną 8.00 i 15.00, w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Dopuszcza się inne godziny, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) Terminy instruktaży będą uprzednio ustalane z Dyrektorem WOMP po stronie Zamawiającego w taki sposób, aby nie dezorganizować pracy jednostki. d) Wykonawca zobligowany jest do przeprowadzenia instruktażu dla personelu medycznego. Przy czym ustala się następujące warunki: a) instruktaż zakończy się nie później niż na 14 dni roboczych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. b) instruktaż odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. c) Zakres instruktażu będzie obejmował - co najmniej - następujące tematy:  przekazanie podstawowych informacji o systemie i interfejsie użytkownika,  omówienie cech oraz funkcji nowego systemu informatycznego,  omówienie i praktyczne przećwiczenie obsługi programów,  wprowadzanie danych, tworzenie raportów, wykonywania analiz i sprawozdań, tworzenia dokumentów i przekazywania danych innym jednostkom organizacyjnym zakładu oraz instytucjom do tego upoważnionym,  omówienie możliwości konfiguracyjnych 13. Koszt dostawy, ubezpieczenia dostawy, oraz instruktażu leży po stronie Wykonawcy i nie jest podstawą zwiększenia kwoty podanej w ofercie za wartość przedmiotu zamówienia. 14. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych, oraz obciążeń prawami osób trzecich i objęty gwarancją producenta. 15. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim, zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 16. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu znaków towarowych, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w przedmiocie zamówienia. 17. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi, deklarację zgodności i inne dokumenty, instrukcje i pozwolenia określone prawem, które otrzyma od producenta przedmiotu zamówienia, dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach