Przetargi.pl
"Zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby SOR” w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833552113 , fax. 833552113
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kościelna 136
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833552113, fax. 833552113
    REGON: 000306489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby SOR” w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2. Zamówienie obejmuje Laparoskop i Insuflator endoskopowy CO2, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące; oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamówienie finansowane jest w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału” nr POIS.09.01.00-00-0160/17 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. 6.Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniach parametrów technicznych musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2017r., poz. 211 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE. 7. Termin realizacji umowy: do 35 dni od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) załącznik dotyczący Parametrów technicznych oraz Warunków gwarancji i serwisu; 5) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzu parametrów technicznych wskazanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ; Jeżeli foldery/ katalogi/ ulotki nie będą określały niektórych cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów wymaga dostarczenia oświadczenia producenta określającego te cechy i parametry oferowanych wyrobów; 6) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 7)Deklarację zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017. poz. 211 ze zm.); 8) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach