Przetargi.pl
Zakup zestawów komputerowych na potrzeby pracowników Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713406526 , fax. +48713406948
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713406526, fax. +48713406948
    REGON: 000514377
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.duw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zestawów komputerowych na potrzeby pracowników Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. zestawów komputerowych na potrzeby pracowników Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 w ramach realizacji projektów: - Projekt nr 32/7-2017/OG-FAMI pn. „Poprawa standardu i zwiększenie przepustowości obsługi cudzoziemców w DUW we Wrocławiu” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji” (12 komputerów przeznaczonych do pracy w systemie Pobyt v.2), - Projekt nr 9/8-2017/OG-FAMI pn. „Integracja, adaptacja, akceptacja. Wsparcie obywateli państw trzecich zamieszkałych na Dolnym Śląsku” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji”. Prawo opcji Zamawiający przewiduje zakup dodatkowych 20 szt. (maksymalnie) zestawów komputerowych na potrzeby pracowników Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 w ramach projektu: - Projekt nr 31/7-2017/OG-FAMI „Urząd przyjazny cudzoziemcom – wzrost poziomu świadczonych usług poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych”, stosownie do prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Korzystając z prawa opcji, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości stacjonarnych zestawów komputerowych - maksymalnie 20 szt. Warunki skorzystania z prawa opcji, opis sprzętu objętego prawem opcji oraz warunki realizacji zakresu zamówienia objętego opcją, zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym minimalne parametry sprzętu) zawiera załącznik nr 4a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – powinno zostać dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach