Przetargi.pl
„Zakup z wymianą lampy do angiografu"

Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 722 858, , fax. 757 722 858
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
    ul. Lubańska 11-12
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 722 858, , fax. 757 722 858
    REGON: 23116144800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/index.php/p/przetargi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup z wymianą lampy do angiografu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia zakup z dostarczeniem i wymianą przez Zamawiającego lampy do angiografu INNOVA 3100-IQ firmy GE Healthcare nr fabr. 264823BU3 wraz z demontażem starej i montażem nowej lampy RTG, kalibracją aparatu (angiografu INNOVA 3100C) po wymianie lampy, przeprowadzeniem testów odbiorczych (akceptacyjnych), wykonaniem aktualizacji oprogramowania, odbiorem i utylizacją starej lampy RTG, dostarczeniem Zamawiającemu protokołu potwierdzającego wykonanie utylizacji w terminie 30 dni roboczych od dnia sporządzenia bezusterkowego protokołu zdawczo odbiorczego. Parametry lampy szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania techniczne przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego. Warunki gwarancji i rękojmi zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ Projekt Umowy, jak również dopuszczalne zmiany umowy. Wymaga się, aby Wykonawca posiadał uprawnienia autoryzowanego serwisu producenta lub podmiotu upoważnionego przez wytwórcę do wykonywania tych czynności dla urządzenia, którego dotyczy zamówienie. Wymaga się, aby lampa będąca przedmiotem zamówienia posiadała znak CE oraz deklarację zgodności -producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111720-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta musi zawierać: - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty (do oferty należy załączyć odrębny wykaz, o którym mowa w pkt 7 oferty - jeżeli dotyczy), - wypełniony załącznik do SIWZ nr: 2. Formularz cenowy; - wypełniony załącznik do SIWZ nr: 3. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne przedmiotu zamówienia, - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne - załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury dokumentu, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. W przypadku braku wskazania, o którym mowa powyżej - NA WEZWANIE Zamawiającego. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U 2018 r.) – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną