Przetargi.pl
Zakup z dostawą produktów farmaceutycznych do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, Aleksandrowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 71 55 777, , fax. 42 652 80 30
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    Aleksandrowska 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 71 55 777, , fax. 42 652 80 30
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.babinski.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą produktów farmaceutycznych do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup z sukcesywnymi dostawami produktów farmaceutycznych do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Rozdział XVIII SIWZ oraz Załącznik nr 2.4 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy PZP dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do przyjętych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na leki o innych nazwach handlowych niż wymienione w specyfikacji przetargowej lecz zawierające substancję czynną o tej samej nazwie międzynarodowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia .Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną , zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp , jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ , bądź tez przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Za zamiennik należy rozumieć preparat, który ma identyczne działanie , posiada taką samą dawkę leku oraz tą samą drogę podania . Zamawiający dopuszcza zamianę w postaci leków w zakresie tabletek, tabletek o przedłużanym uwalnianiu, kapsułek, drażetek, itp. oraz leków iniekcyjnych w zakresie ampułek i fiolek. W przypadku gdy dla żądanego przez Zamawiającego leku występuje tymczasowe wstrzymanie produkcji tego leku, a jest zamiennik którym można było by go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży oraz uwagę o jego wstrzymaniu produkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału jeżeli wykaże , że posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzędu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą 1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ . 2.Wykonawca samodzielnie w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zmawiającego o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy PZP) – przedkłada na podstawie art. 24 ust. 11 Upzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23( wzór stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ) . Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia 3. pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP - przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W/w pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, •wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, •ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; •kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą lub Pełnomocnika; •korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty 4.formularz cenowy na podstawie – załącznik nr 2.4 do SIWZ -wersja papierowa oraz dołączona na płycie CD lub innym nośniku plik zawierający arkusz wyceny (wersja elektroniczna -zapis danych w formacie XLS) – UWAGA: Zamawiający dopuszcza przesłanie formularza w wersji elektronicznej na adres email: przetargi@psychiatria-lodz.pl. - po terminie określonym w Rozdział VIII, tj. po publicznym otwarciu ofert. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – Zamawiający zastrzega sobie możliwość po wyborze oferty najkorzystniejszej a przed udzieleniem zamówienia publicznego (Art. 23 ust. 4 Ustawy PZP) wezwania do przedłożenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; a)w przypadku spółki cywilnej umowę spółki i, o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)w przypadku konsorcjum umowę zawierającą co najmniej: -oznaczenie stron, -oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym nie może być samo złożenie oferty lecz zrealizowanie zamówienia), -oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji zamówienia i okres gwarancji oraz rękojmi, niedopuszczalne jest załączenie umowy przedwstępnej ani zawartej pod warunkiem wygrania przetargu), -określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, -ustanowienie pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy konsorcjum oraz dokonywania w niej zmian bez zgody Zamawiającego, do czasu wygaśnięcia wszelkich zobowiązań związanych z umową o zamówienie publiczne. 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie .zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.1.SIWZ 5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 7. Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.4. Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Oświadczenie w zakresie art. 25a ust. 1 U pzp w zał. 2.2. , 2.1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP, oraz w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Zamawiający skorzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach