Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
ul. Szpitalna 16 16
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
REGON: 00031014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą papierów rejestracyjnych , żeli, elektrod, pieluchomajtek, szczypcy biopsyjnych, pojemników oraz innego drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu. SPZOZ-OiZP/ 3 / 38 / 380-382 / 06A / 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET 1/10 Ustniki, nebulizatory PAKIET 2/11A Ambu, mankiety PAKIET 3/12 Kaczki jednorazowe PAKIET 4/13 Części do reduktorów PAKIET 5/14 Nożyczki,szczotki,okulary PAKIET 6/15 Kołnierz ortopedyczny PAKIET 7/17 Chirurgiczny stapler skórny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wielun.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną