Przetargi.pl
Zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 043 8438311 w. 355 , fax. 043 843 83 11 wew. 213
  • Data zamieszczenia: 2010-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 043 8438311 w. 355, fax. 043 843 83 11 wew. 213
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania. Szczegółowy opis określający asortyment i ilości zawiera załącznik do specyfikacji - formularz cenowy. 2. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie Polski i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r.), ewentualnie inne obowiązujące prawem dokumenty. 3. Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie wyszczególnione pozycje są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 5. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 6. W miarę potrzeb Zamawiającego Wykonawca zapewni - w tej samej cenie - wszystkie rodzaje implantów występujących w Pakiecie - w wersji stalowej pokrytej antyalergiczną warstwą ochronną. 7. Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia na okres trwania umowy: - Instrumentariów do wszczepiania wymienionych w pakiecie gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz instrumentarium z rączką i nakładkami celującymi przeziernymi dla promieni RTG wykonanymi z kompozytu włókna węglowego dla gwoździ śródszpikowych typu GAMMA - Instrumentarium kompletnego do Dynamicznych Stabilizatorów Biodrowych i Kłykciowych (DHS/DCS)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach