Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91302 Łódź, ul. Snycerska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 203 48 00 , fax. 0-42 203 48 17
- Data zamieszczenia: 2018-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
ul. Snycerska 8
91302 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 203 48 00, fax. 0-42 203 48 17
REGON: 47207753400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcpslodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem tj. 4 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami, oprogramowaniem i oprzyrządowaniem (myszki, klawiatury) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem tj. 4 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami, oprogramowaniem i oprzyrządowaniem (myszki, klawiatury) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta złożona na formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – podpisana przez Wykonawcę, 2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.1 i pkt.2 rozdział VII SIWZ dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 4. Wykonawcy ubiegając się wspólnie o zamówienie (konsorcja) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa umocowującego jednego z nich do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.1 i pkt.2 rozdział VII SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 rozdział VII SIWZ 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, składają listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należą do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO-BIUROWEGO
Dodano: 2024-01-18 - Zakup akcesoriów komputerowych
Dodano: 2022-01-04 - Dostawa akcesoriów komputerowych i oprogramowania
Dodano: 2021-06-09 - Dostawa akcesoriów komputerowych
Dodano: 2021-05-14 - Akcesoria komputerowe na potrzeby Dyspozytorni Medycznej.
Dodano: 2021-05-10 - Kamerka a4tech PK-910P – 50 sztuk
Dodano: 2021-05-06 - Dostawa akcesoriów komputerowych tj.: Jabra Słuchawki Evolve 20 Stereo UC Leatherette (78 sztuk), Kamerka A4tech PK910 (9 sztuk), Mysz bezprzewodowa Logitech M590 Multi-Device Silent optyczna czarna (3 sztuki).
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa akcesoriów komputerowych
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa akcesoriów komputerowych
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2019-09-10