Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 827 05 10 , fax. 061 8270522
- Data zamieszczenia: 2011-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
ul. Czarna Rola 4 4
61-625 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 827 05 10, fax. 061 8270522
REGON: 00016240600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia związanego z realizacją badań monitorujących skutki poważnych awarii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sprzętu laboratoryjnego 2. Silnika elektrycznego do łodzi 3. Łodzi 4. Przyczepy podłodziowej 5. Tyczek geodezyjnych 6. Wózków do transportu 7. Łopat 8. GPS 9. Radiotelefonu 10. Baterii 11. Switch 12. Urządzenia dostępowego 13. Kabel UTP 14. Dysku twardego 15. UPS 16. Marker laboratoryjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302340008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z prawa żądania wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan.pios.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywna dostawa płyt CD, DVD, Kaset DVCAM oraz akcesoriów wraz z dostawą i wniesieniem do wskazanego pokoju dla jednostek UAM
Dodano: 2016-02-23 - sukcesywną dostawę nośników danych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu wraz z transportem i wniesieniem pod wskazany adres
Dodano: 2016-01-04 - Sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze nośników danych wraz z transportem i wniesieniem pod wskazany adres
Dodano: 2015-01-13 - Sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych UAM nośników danych [płyty CD, DVD, dyskietki, USBdrive, dyski zewnętrzne oraz akcesoria] z wniesieniem pod wskazany adres
Dodano: 2013-02-22 - Dostawa płyt CD-R o poj. 700 MB, taśm barwiących czarnych do drukarki igłowej OKI Microline 321 oraz tonerów do drukarki Kyocera FS 6950DN
Dodano: 2012-09-14 - nośniki danych [płyty CD, DVD, dyskietki, USBdrive, dyski zewnętrzne oraz akcesoria] do jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2012-02-07 - nośniki danych [płyty CD, DVD, dyskietki, USBdrive, dyski zewnętrzne oraz akcesoria] wg załącznika A
Dodano: 2011-02-07