Miasto Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 742 224 , fax. 468 742 793
- Data zamieszczenia: 2020-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 468 742 224, fax. 468 742 793
REGON: 52419200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka w Brzezinach. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części (zadania): - Zadanie nr 1 – Zakup mebli i wyposażenia żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach” (w tym wyposażenie sal dla dzieci/sypialni, toalet, szatni, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi) - Zadanie nr 2 – Zakup mebli i wyposażenia kuchni oraz przygotowalni mleka żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach”. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wyprodukowany najwcześniej w 2019 roku. 3. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona jego rozładunku oraz rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w pomieszczeniu żłobka. 4. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru ilościowo – jakościowego. 5. Dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie ich w żłobkach zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny obowiązującymi w placówkach opieki nad dziećmi do lat 3. 6. Na dostarczany przedmiot zamówienia musi być udzielona gwarancja na okres minimalny, który wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo – jakościowego. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na montaż mebli. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych wad wynikających z nienależytego wykonania montażu mebli. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz załącznik nr 6 do SIWZ dla Zadania nr 2. 10. Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z: 1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy); 2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2024-01-25 - „Dostawa i montaż mebli" w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu pn. :„Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa wraz z montażem szafek ubraniowych i przebieralni do budynków szpitali dla studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa wyposażenia i narzędzi remontowo – budowlanych w ramach zadania pn: Adaptacja wolnej przestrzeni budynku szpitala na cele Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-25 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO- SZAFA NA ODZIEŻ - METALOWA
Dodano: 2023-07-05 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa: Gabloty i tabliczki przydrzwiowe
Dodano: 2023-06-01