Przetargi.pl
ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

GMINA JONKOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JONKOWO
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
    REGON: 510743166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie, obejmująca: serwery usług terminalowych - 2 szt., systemy serwerowe – 2 systemy, licencje dostępowe – 25 licencji, komputer (stacjonarny) dla nauczyciela -1 szt., terminale komputerowe – 25 szt., monitory komputerowe – 26 szt., klawiatury i myszy – 26 szt., oprogramowanie użytkowe (biurowe) – 26 szt., oprogramowanie do zarządzania klasopracownią – 26 szt., router gigabitowy – 1 szt., switch sieciowy – 1 szt., monitory interaktywne – 2 szt., magiczny dywan – 1 zestaw.2) Dostawa obejmuje zakup, transport (z załadunkiem i rozładunkiem) sprzętu oraz instalację i konfigurację oprogramowania.3) Zakres zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania do zarządzania klasopracownią – maksymalnie dla 5 osób.1) Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, obejmująca: komputery (stacjonarne) dla nauczyciela w zestawie z myszą i klawiaturą – 3 szt., monitory dla nauczyciela – 3 szt., komputery (laptopy) dla ucznia – 4 szt., oprogramowanie użytkowe dla nauczyciela i ucznia – 11 szt., myszy – 4 szt., switch 24-portowy - 2 szt., monitory interaktywne – 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.2) Dostawa obejmuje zakup sprzętu i oprogramowania oraz transport (z załadunkiem i rozładunkiem).1) Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, obejmująca: komputery (stacjonarne) – 13 szt., monitor komputerowy dotykowy dla nauczyciela – 1 szt., monitory komputerowe dotykowe dla ucznia – 12 szt., oprogramowanie nauczyciela – 1 szt., oprogramowanie ucznia – 11 szt., słuchawki dla nauczyciela i ucznia – 12 szt., klawiatury i myszy – 13 szt., router – 1 szt., switch sieciowy – 1 szt., monitory interaktywne – 2 szt., statyw do monitora interaktywnego – 1 szt., urządzenia wielofunkcyjne – 2 szt., biurko nauczyciela – 1 szt., biurka uczniowskie – 6 szt., fotel dla nauczyciela – 1 szt., krzesła uczniowskie – 11 szt. 2) Dostawa obejmuje zakup, transport (z załadunkiem i rozładunkiem) sprzętu i umeblowania oraz instalację i konfigurację oprogramowania.3) Zakres zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania sprzętu pracowni komputerowej i sal dydaktycznych – maksymalnie dla 5 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą w wysokości odpowiedniej do składanej oferty częściowej, o wartości:1) na Część 1 zamówienia – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych),2) na Część 2 zamówienia – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),3) na Część 3 zamówienia – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych).2. Wadium we wskazanej wyżej wysokości odpowiednio dla Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14) ustawy Pzp.3. Wadium na daną Część może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) w gwarancjach bankowych,c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu (oddzielnie na każdą Część jeżeli dotyczy) należy wpłacać przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie z dopiskiem odpowiednio „Wadium – postępowanie ZP.271.11.2023 – Część 1”, „Wadium – postępowanie ZP.271.11.2023 – Część 2”, „Wadium – postępowanie ZP.271.11.2023 – Część 3”.5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podany rachunek przed upływem terminu składania ofert – za wniesienie wadium przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego, a nie dzień i godzinę dokonania przelewu przez Wykonawcę.7. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, wadium należy przekazać Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz zawierać w treści dokumentu:a) dokładne określenie oznaczenia zamówienia (ZP.271.11.2023) i Części zamówienia, której wadium dotyczy,b) kwotę zabezpieczenia,c) termin ważności - obejmujący co najmniej okres związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:- w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, oświadczeniao niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, innych oświadczeń i dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach