Przetargi.pl
ZAKUP WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY SUW W MIEJSCOWOŚCI OSINY

Gmina Wola Mysłowska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-426 Wola Mysłowska, Wola Mysłowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 542 522 , fax. 257 542 516
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Mysłowska
    Wola Mysłowska 57
    21-426 Wola Mysłowska, woj. lubelskie
    tel. 257 542 522, fax. 257 542 516
    REGON: 71158254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolamyslowska.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY SUW W MIEJSCOWOŚCI OSINY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wyposażenia Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Osiny na działce nr. ew. 568/3 (obręb geodezyjny - 0014) w gminie Wola Mysłowska. Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: ZAKUP WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY SUW W MIEJSCOWOŚCI OSINY Obejmującego następujące: • Zakup, Montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z projektem, uzyskaniem wymaganych zgód i instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z PGE. • Projekt, dostosowanie i wymiana istniejącego sterownia SUW wraz z nowym panelem sterowniczym. • Projekt, dostosowanie i montaż układu sterowania z przetwornicami o częstotliwości pomp sieciowych drugiego stopnia na SUW Osiny. Odłączenie istniejącego układu sterowania na zasadzie rezerwy sterowanej tj. z możliwością awaryjnego przełączenia na stary system. • Montaż sprężarki w istniejącym układzie napowietrzania wody na SUW Osiny. Wydajność sprężarki, min. 15m3/h, ze zbiornikiem powietrza min. 120L. Sprężarka wyposażona w odolejacz i odwadniacz lub stacja uzdatniania powietrza dla potrzeb technologii uzdatniania wody.  Wykonawca sporządzi nową dokumentację elektrotechniczno-ruchową z uwzględnieniem przeprowadzonych modernizacją zmian.  Wykonawca zagwarantuje przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia i SUW po modernizacji.  Dodatkowe informacje zawarte są w wykazie dostaw stanowiącym załącznik nr. 1 do siwz Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Realizacja dostaw objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: 1) obejmuje dostawę całości materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, które nie będą pochodziły z produkcji wcześniejszej niż 6 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia prac, 2) wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni uruchomienie urządzeń przez właściwy serwis, stosownie do wymagań producenta czy dostawcy urządzeń wmontowanych w ramach zadania. 2. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiały i urządzenia fabrycznie nowe, w gatunku I, gwarantujące najwyższą jakość. 3. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych spełniających wymagania założone w dokumentacji. 4. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych wykonawca jest obowiązany wykazać, że urządzenia te lub materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które potwierdzałyby równoważność, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca poda dodatkowo w ofercie /np. w formie załącznika do formularza ofertowego/ typ tych urządzeń, producenta oraz określi parametry techniczno-użytkowe, jak również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) do zapewnienia, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich montażu, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na zastosowane materiały min. 24 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, lecz nie dłużej niż 36 miesięcy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. a) W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wykonania co najmniej jednego przeglądu dostarczonych urządzeń w ciągu roku, lub częściej zgodnej z zaleceniami producentów urządzeń. W koszcie serwisu muszą być wliczone niezbędne materiały eksploatacyjne typu: smary, łożyska, oleje itd. oraz dojazd serwisu. b) Termin usunięcia awarii w okresie trwania gwarancji nie dłuższy niż 4 dni robocze od momentu zgłoszenia, c) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do instalowanych urządzeń komplet dokumentów: • pełna instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim, • katalog części zamiennych • dokumenty CE, • dokumenty na podstawie których dokonuje się rejestracji urządzenia przez • Urząd Dozoru Technicznego 7. Wymagania dotyczące serwisu: - Urządzenia w okresie gwarancji i rękojmi muszą być objęte bezpłatnym dla Zamawiającego serwisem producenta – do kwoty wykonania zamówienia należy doliczyć koszty serwisu urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dojazdem serwisu oraz innymi niezbędnymi kosztami. Całkowity koszt serwisu leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i okresu gwarancji zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik do SIWZ (dodatek nr 5). (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie każdy z Wykonawców składa oddzielnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach