Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
ul. Krasińskiego 34
43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
REGON: 1775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia meblowego i tablic informacyjnych na Salę Obsługi Klientów - Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia meblowego i tablic informacyjnych dla SOK O/ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble biurowe i tablice informacyjne do Zamawiającego w ilościach określonych w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ. 2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje: dostawę zamawianych mebli i tablic informacyjnych, rozładunek, wniesienie i montaż w miejscu zgodnym z projektem aranżacji (zał. nr 3 do SIWZ), posprzątanie po pracach rozładunkowych oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru. Wszystkie meble należy wykonać z płyty meblowej dwustronnie melaminowanej o grubości 18 mm w kolorze jasnego buka oraz w kolorze RAL 9006, krawędzie należy wykończyć doklejką z PCV o gr. 2 mm. Ściany parawanowe oddzielające stanowiska należy wykonać z płyty meblowej melaminowanej w kolorze jasny buk i wykończyć doklejką o gr. 2 mm. Meble należy analizować z rysunkami rzutu całości oraz rysunkami mebli (zał. nr 3 do SIWZ). Widoczne wkręty i śruby należy zaślepić zaślepkami PCV w kolorze zbliżonym do koloru płyty meblowej. Elementy metalowe mebli, nie opisane szczegółowo w zestawieniu, muszą być w kolorze RAL 9006. Wszystkie meble przed wykonaniem należy skonsultować z Zamawiającym. W szafach i szafkach drzwi powinny być umocowane na zawiasach puszkowych, należy zastosować uchwyty metalowe satynowe. Drzwi i szuflady należy wyposażyć w zamki patentowe. Tablice informacyjne należy wykonać w ilościach i wielkości zgodnie z rysunkiem (zał. nr 3 do SIWZ). 3. Wytyczne dla dostawy mebli do Sali Obsługi Klientów i Dziennika Podawczego: montaż i ustawienie zabudowy stanowisk SOK i Dziennika Podawczego może być realizowany tylko od godz. 16:00 w piątek do godz. 20:00 w sobotę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 4. Przed wykonaniem mebli stanowiskowych należy zweryfikować przy udziale Zamawiającego wymiar mebli z zabudowaną instalacją elektryczno-logiczną, tak aby można było ustawić zabudowę zgodnie z aranżacją SOK. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. 6. Rysunki poglądowe oraz projekt aranżacji stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.160,00 zł (słownie: trzy tysiące sto sześćdziesiąt złotych 00/100). 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w banku PKO BP nr rachunku: 98 1020 5590 0000 0802 9020 7015, z zalecanym tytułem przelewu: „Wadium – wyposażenie meblowe na SOK”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) do podpisania oferty – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Formularze cenowe – wzór stanowią załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. 5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO - załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-03-30