Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia do placówek opiekuńczo – wychowawczych w Gostycynie i Żalnie”

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, Ul. Pocztowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 590 700 , fax. 525 590 701
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 590 700, fax. 525 590 701
    REGON: 9235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia do placówek opiekuńczo – wychowawczych w Gostycynie i Żalnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówek opiekuńczo – wychowawczych w Gostycynie i Żalnie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Część nr 1 pn. „Meble kuchenne” 2) Część nr 2 pn. „Meble pokojowe” 3) Część nr 3 pn. „Sprzęt AGD” 4) Część nr 4 pn. „Rolety” 3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 2. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39151000-5 Meble różne 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki 39711360-0 Piekarniki 39713100-4 Zmywarki do naczyń 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego 31521000-4 Lampy 39515400-9 Rolety 5. Wyposażenie dostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego (lokalizacja na terenie Powiatu Tucholskiego), na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy uwzględniając wymagania Zamawiającego określone i opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami. 8. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych, a także w przypadkach tego wymagających wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego wyposażenia, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 9. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu zgodności dostarczonego wyposażenia z warunkami zamówienia. 10. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. 11. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i ubezpieczenie towarów od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 12. Opis części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione formularze cenowe zgodnie z wzorami określonymi w Załącznikach nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ, stosownie do wybranej części zamówienia, 3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach