Urząd Gminy w Sosnowicy ogłasza przetarg
- Adres: 21230 Sosnowica, ul. Spokojna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 5912152 , fax. 0-82 5912152
- Data zamieszczenia: 2018-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnowicy
ul. Spokojna 10
21230 Sosnowica, woj. lubelskie
tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152
REGON: 54579700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Dziennego Ośrodka Wsparcia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Ośrodka Wsparcia w Gminie Sosnowica w związku z realizacją projektu nr RPLU.13.02.00-06-0015/16 pn. „Utworzenie Dziennego Ośrodka Wsparcia w gminie Sosnowica” w ramach działania 13.2 infrastruktura usług społecznych – 5 części. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. dostawę i montaż wyposażenia i sprzętu do Dziennego Ośrodka Wsparcia w Gminie Sosnowica na adres ul. Parczewska 4/2, 21-230 Sosnowica z podziałem na 5 części: Część I – dostawa i montaż mebli i drobnego wyposażenia Część II – dostawa i montaż sprzętu ICT i audiowizualnego Część III – dostawa i montaż wyposażenia kuchni i toalet Część IV – dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i ćwiczeniowego Część V – dostawa i montaż podestu. 2.2. świadczenie usług gwarancyjnych na dostarczone wyposażenie i sprzęt. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia z podziałem na części stanowi Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (wyposażenie) oraz Załącznik nr 2 – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty (sporządzonego wg zał. nr 4) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w SIWZ. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2023-10-05 - 69/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup, dostawę i montaż mebli dla OIT oraz Apteki Szpitalnej USzD w Lublinie.
Dodano: 2023-09-18 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych na wymiar, oraz dostawa urządzeń sanitarnych na wyposażenie pomieszczeń w budynku SPZOZ w Kraśniku
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek UM
Dodano: 2023-04-28 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO KLUBU SENIORA W KIJOWCU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2023-02-20