Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do dworku w ramach Rewitalizacji zespołu dworsko – parkowego w Strzyżewicach

Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg

  • Adres: 23-107 Strzyżewice, Strzyżewice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 666 025, , fax. 815 666 025
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
    Strzyżewice 109
    23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie
    tel. 815 666 025, , fax. 815 666 025
    REGON: 43101986200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do dworku w ramach Rewitalizacji zespołu dworsko – parkowego w Strzyżewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do dworku w Strzyżewicach w ramach projektu „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.8 Rewitalizacja Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 2. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy, ilościowy wyposażenia wskazany został w załączniku nr 2 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wyposażenia. Nr części Nazwa 1 Meble 2 Dekoracje okienne 3 Sprzęt gastronomiczny 4 Wyposażenie sanitarne 3. Zamawiający zaleca wykonanie własnych pomiarów mebli przed przystąpieniem do ich produkcji. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. potwierdzające, że oferowane przedmioty spełniają wymagane prawem normy i są dopuszczone do użytkowania na rynku polskim. Ww. dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy, a najpóźniej wraz z realizacją dostawy. 5. Urządzenia i sprzęty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, umożliwiających jednoznaczną identyfikację produktu. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą być nowe, nieużywane i wolne od wad. 6. Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do budynku i pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego oraz tam zamontowane i rozmieszczone. 7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu i rozmieszczenia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w tym czasie ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w specyfikacji technicznej wyposażenia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji technicznej wyposażenia lub − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników zamawiającego z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń (dotyczy części 3). 10. Na dostarczone wyposażenie Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. 11. Koszt dostawy i montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien on stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 12. Wykonawca musi zapewnić w okresie gwarancji pomoc techniczną w rozwiązywaniu pojawiających się w trakcie użytkowania problemów oraz - o ile jest to wymagane przez producenta - obowiązkowy przegląd gwarancyjny. 13. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: - podjęcie napraw w ciągu 48 godzin od powiadomienia o zaistnieniu usterki, - usunięcie usterki w ciągu 14 dni od momentu podjęcia naprawy. 14. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do wymiany wadliwego wyposażenia na wolne od wad (tego samego producenta i o parametrach zgodnych lub lepszych) po dwóch bezskutecznych naprawach gwarancyjnych. 15. Karty gwarancyjne muszą być dostarczone dla każdego urządzenia osobno lub - jeżeli dla zachowania gwarancji konieczna jest rejestracja urządzenia internetowo - użytkownik musi zostać poinformowany o sposobie rejestracji. 16. Warunki gwarancji nie mogą zobowiązywać Zamawiającego do przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania urządzeń po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usługom gwarancyjnym). 17. Opakowania po transporcie dostarczonego wyposażenia zagospodarowuje we własnym zakresie wykonawca. 18. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 19. Miejsce dostawy – budynek dworku w Strzyżewicach, Strzyżewice 108, 23-107 Strzyżewice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2)Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru jako uprawnione do reprezentacji –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dołącza do oferty arkusz kalkulacji ceny sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do siwz 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu informację wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może złożyć wraz z informacją dokumenty bądź informacje potwierdzające,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach