Przetargi.pl
Zakup wyposażenia dla przedszkoli

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301, , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, , fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia dla przedszkoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla przedszkoli w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje: wyposażenie sal przedszkolnych, szafy, szafki szatniowe, szafki, szafki skrzynie, dywany, stoliki drewniane z ławeczkami do następujących przedszkoli: Przedszkole Miejskie nr 21 Niezapominajka, ul. Olimpijska 1a, 41-902 Bytom Przedszkole Miejskie nr 24, ul. Gen. Niedźwiadka Okulickiego 12a., 41-902 Bytom Przedszkole Miejskie nr 25 Słoneczny Zakątek, ul. Olejniczaka 9, 41-902 Bytom Przedszkole Miejskie nr 54, ul. B. Czecha 34, 41-936 Bytom Przedszkole Miejskie nr 63 im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Strzelców Bytomskich 248a, 41-933 Bytom. Przedmiot zamówienia jest adresowany do dzieci w wieku od 3 do 4 lat. Wymagana minimalna gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wystarczające będzie poinformowanie zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu nie jest wymagane w związku z brakiem warunków szczegółowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach