Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, Żywiecka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 443 623, , fax. 184 435 239
- Data zamieszczenia: 2018-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Żywiecka 13
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 184 443 623, , fax. 184 435 239
REGON: 440061800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.nowysacz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup wyposażenia dla grupy docelowej - dostawa i montaż mebli” w ramach Projekt pn. „Skuteczna i profesjonalna pomoc społeczna w Mieście Nowy Sącz” realizowanego w ramach Osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Zakup wyposażenia dla grupy docelowej - dostawa i montaż mebli” w ramach Projekt pn. „Skuteczna i profesjonalna pomoc społeczna w Mieście Nowy Sącz” realizowanego w ramach Osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych typu: biurka, szafy, krzesła obrotowe. 2.Zestawienie i parametry techniczne mebli zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. 4.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Oznaczenie według kodów CPV: 39130000-2 meble biurowe, 39112000-0 krzesła, 39113100-8 fotele, 39141300-5 szafy, 39121100-7 biurka, 6.Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisany jest w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną, zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY 7.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 229 z późn. zm./). 6.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 7.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 6. 8.Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz. 9.Informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz wraz z załącznikami. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa mebli biurowych do pokoi pracowników Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 30 ul. Dziewiarzy 7 w Krakowie.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach inwestycji pn: „Budowa budynku biurowo - konferencyjnego, siedziby Nadleśnictwa Olkusz wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa mebli do Działu Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Filii bibliotecznej nr 52 przy os. Na Stoku 1 w Krakowie
Dodano: 2023-01-13 - Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie.
Dodano: 2022-12-27