Przetargi.pl
Zakup wyposażenia - SZ.271.21.2014

Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752627 , fax. 086 2752931
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
    ul. Mickiewicza 1A 1A
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752627, fax. 086 2752931
    REGON: 45001068800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysokiemazowieckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia - SZ.271.21.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia. Zamówienie obejmuje zakup wyposażenia (ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem i kserokopiarek) dla SP w Jabłonce Kościelnej, szkoły filialnej w Gołaszach-Puszczy i SP w Święcku Wielkim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią wykazy wyposażenia, stanowiące odpowiednio załączniki od nr 5A do nr 5N SIWZ na podstawie, których Wykonawcy zobowiązani są do obliczenia ceny oferty. Wyposażenie wymienione w poszczególnych załącznikach od nr 5A do 5N wymagają odrębnego wystawienia faktury dla każdego z załączników i dostarczenia do siedziby placówek wymienionych w nagłówkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawysokiemazowieckie.pl ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach