Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ UMUNDUROWANIA TYPUGALOWEGO I WYJŚCIOWEGO WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH, REALIZOWANY NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ UMUNDUROWANIA TYPUGALOWEGO I WYJŚCIOWEGO WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH, REALIZOWANY NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą umundurowania typu galowego i wyjściowego według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych, realizowany na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w tym: 1) Płaszcz damski Wojsk Lądowych, wzór WDTT 215D/MON w ilości 65 szt. 2) Mundur wyjściowy Wojsk Lądowych, wzór WDTT 101/MON w ilości 10 kpl. 3) Mundur wyjściowy Marynarki Wojennej, wzór WDTT 106/MON w ilości 2 kpl. 4) Mundur wyjściowy damski z spódnicą Wojsk Lądowych, wzór WDTT 136/MON w ilości 40 kpl. 5) Mundur galowy Marynarki Wojennej, wzór WDTT 108MW/MON w ilości 2 kpl. 6) Mundur galowy Sił Powietrznych, wzór WDTT 108/MON w ilości 15 kpl. 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 35811300-5 – mundury wojskowe. 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości i rozmiarówka określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2) Dostarczone przedmioty umundurowania typu galowego i wyjściowego powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. 3) Wykonawca powinien posiadać zatwierdzony wzór przedmiotu umundurowania będącego przedmiotem zamówienia przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną WDTT do produkcji seryjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35811300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach