Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 449 21 14
  • Data zamieszczenia: 2012-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny
    ul. Uzdrowiskowa 54 54
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 449 21 14
    REGON: 00029188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. 2.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą średnio co miesiąc w ustalonych każdorazowo z Wykonawcą terminach, w dni robocze w godzinach 8:00 - 14:00. 3.Zamawiający będzie składał odrębne zamówienia dla kuchni, sanatoriów, Szpitala Uzdrowiskowego Stokrotka, Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego oraz Pawilonów Zakładu Przyrodoleczniczego. Wykonawca dostarczy środki czystości w opisanych kartonach dla poszczególnych jednostek organizacyjnych. 4.Szczegółowa lista określająca ilości i asortyment dostarczanych środków na dany miesiąc dla poszczególnych miejsc dostaw zostanie ustalona z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 5.Oferowane środki czystości muszą posiadać atesty PZH, karty charakterystyki w przypadku preparatów niebezpiecznych lub równoważne wymagane prawem dokumenty uprawniające do wprowadzenia środka do obrotu i używania. 6.Wymagane prawem karty charakterystyki w przypadku preparatów niebezpiecznych Wykonawca dostarczy przy pierwszej dostawie środków czystości. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8.Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu . 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu zamówienia jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością leczonych pacjentów. 11.Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy od początkowej daty obowiązywania umowy. 12.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 14.Zamawiający dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Kierując się jednak art.7 pkt 1 ustawy oraz uznając istotność dokonywanych zmian w świetle art. 144 ust. 1 ustawy nowy podmiot powinien wykazać spełnienie warunków w zakresie niemniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach