Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego na wyposażenie sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 we Wrocławiu przy ul. S. Świstackiego 12A

Gimnazjum Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-430 Wrocław, ul. Świstackiego 12A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3434632 , fax. 0-71 3434632
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 3
    ul. Świstackiego 12A 12A
    50-430 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3434632, fax. 0-71 3434632
    REGON: 93204530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim3.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego na wyposażenie sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 we Wrocławiu przy ul. S. Świstackiego 12A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego na wyposażenie sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 we Wrocławiu przy ul. S. Świstackiego 12A CZĘŚĆ nr 1- sprzęt sportowy do gier, ćwiczeń wraz z wyposażeniem CZĘŚĆ nr 2 - sprzęt szermierczy Szczegółową specyfikację sprzętu sportowego zawiera załacznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art. 22 pzp): 1.1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi wykazać realizację w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli działalność jest krótsza w tym okresie, co najmniej jednego wykonanego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum ceny oferowanej brutto w zakresie każdej z części, do której Wykonawca składa ofertę, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zamówienie to było wykonane z należytą starannością. 1.2posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r nr 171, poz. 1058) 2.Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych. 3.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. (art.82 uts. 1 Pzp) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w rozdziale VII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszej SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą n/w dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę /osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem (każdą stronę)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim3.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach