Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą rębaka do gałęzi

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Krakusa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 234 10 75 , fax. 55 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 234 10 75, fax. 55 234 15 16
    REGON: 28056230100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą rębaka do gałęzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamowienia Zakup wraz z dostawą rębaka do gałęzi, posiadającej dopuszczenie do pracy Polsce (CE), o następujących parametrach: Rębak do gałęzi maksymalna śr. zrębkowanego materiału do 230mm. System podający obciążony sprężynami ślizgowo-skrzyniowy złożony z dwóch poziomych walców o wymiarach (od 400 do 450mm x od 180 do 200mm) napędzanych silnikami. Zestaw złączy w układzie do pomiaru ciśnienia hydraulicznego w układzie. Szerokość gardzieli od 400 do 450 mm Kanał wyrzutowy obracany ręcznie z deflektorem (300 mm) z łańcuchowym mechanizmem obrotowym. Pokrywa inspekcyjna na kanale wyrzutowym. Tarcza nożowa o średnicy od 750 mm i grubości od 35 do 40mm wyposażona w 2 kieszenie z nożami. Noże tnące dwustronne. Kosz zasypowy ze stołem uchylnym. Wymiar kosza zasypowego od co najmniej 700 wys. I 1100 mm szer. Popychacz do bezpiecznego wprowadzania drobnego materiału. Układ linek zabezpieczających mocowanych w koszu zasypowym umożliwiający zatrzymanie/ wycofanie układu podającego w sytuacji zagrożenia życia/zdrowia obsługującego. Dźwignia sterowania podawaniem (posuw do przodu/zatrzymanie/wycofanie). Wtyczka uniemożliwiająca rozruch silnika przy otwartej pokrywie układu rozdrabniającego. Układ samoczynnego sterowania podajnikiem. Sprzęgło tarczowo-cierne umożliwiające rozłączenie sekcji tnącej na czas rozruchu lub w sytuacji nagłego zatrzymania układu. Wyłącznik awaryjnego zatrzymania. Zabezpieczenie przed możliwością otwarcia układu tnącego zanim nastąpi całkowite zatrzymanie tarczy tnącej (tzn. gdy tarcza tnąca jest w ruchu, mechaniczna blokada uniemożliwia wysunięcie sworznia blokady pokrywy i otwarcie układu rozdrabniającego). Dodatkowo układ rozdrabniający zabezpieczony sworzniem z kłódką. Rama stalowa z profilu zamkniętego. Główne elementy konstrukcyjne (osłony, obudowy, pokrywy) wykonane ze stali. Silnik wysokoprężny (Diesel) pojemność 2.0-3.5 litra. Moc silnik 49 kM do 65 kM spełniający wymogi norm unijnych (Stage IIIB/IV oraz Tier 4i/Tier 4 Fianbl. Rębak na podwoziu umożliwiających rejestrację pojazdu wyposażony w światła drogowe, ostrzegawcze. Masa całkowita urządzenia pomiędzy 2000 kg a 2300 kg. Pojemność zbiornika paliwa od 90 litrów z blokadą wlewu, magnetycznym korkiem spustowym, zaworem. Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego od 25 do 50 litrów z magnetycznym korkiem spustowym, zaworem. Układ elektryczny 12V/24V. Podpora stabilizująca (lewarek) - 2,3- 2-3,0 tony. Fabrycznie nowy, rok produkcji 2018. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny, nie może pochodzić z wystaw ani pokazów, nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. 2. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi. 2) W ramach udzielonej GWARANCJI Wykonawca będzie zobowiązany do: - przeszkolenia pracowników Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia, - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne, - odbioru reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym, - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia. 3) Wymagany termin gwarancji i rękojmi: na całość urządzenia min. 24 miesiące od daty odbioru bez uwag. 4) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 5) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 3. Okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 4. W przypadku wygrania przetargu i realizacji przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył szczegółową charakterystykę oferowanego przedmiotu zamówienia o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1a do SIWZ. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43312200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną