Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i oprogramowania multimedialonego dla uczniów z terenu gminy Rzeczyca w ramach projektów pn. Edukacyjny Kompas oraz Szkolna Akademia Kompetencji.

Gmina Rzeczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 97220 Rzeczyca, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7106176 , fax. 44 7105220
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczyca
    ul. Tomaszowska 2
    97220 Rzeczyca, woj. łódzkie
    tel. 44 7106176, fax. 44 7105220
    REGON: 00054927500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzeczyca.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i oprogramowania multimedialonego dla uczniów z terenu gminy Rzeczyca w ramach projektów pn. Edukacyjny Kompas oraz Szkolna Akademia Kompetencji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania multimedialnego dla uczniów z terenu Gminy Rzeczyca w ramach projektów pn.: Edukacyjny kompas oraz Szkolna Akademia Kompetencji, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2010. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i oprogramowania multimedialnego została podzielona na 6 części asortymentowych, z których każda odpowiada jednej grupie tematycznej pomocy dydaktycznych i oprogramowania multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach jednego z dwóch projektów „Edukacyjny kompas” lub „Szkolna Akademia Kompetencji” oraz określa nazwy pomocy dydaktycznych, książek, podręczników, słowników oraz programów multimedialnych, oraz ich ilości przewidzianych do zakupu w ramach jednej pozycji wykazu. 2. Zamówienie obejmuje następujące części: Część 1: Zakup wraz z dostawą książek, podręczników, słowników niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkolna Akademia Kompetencji” Część II: Zakup wraz z dostawą programów multimedialnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkolna Akademia Kompetencji” Część III: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkolna Akademia Kompetencji” Część IV: Zakup wraz z dostawą książek, podręczników, słowników niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Edukacyjny kompas” Część V: Zakup wraz z dostawą programów multimedialnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Edukacyjny kompas” Część VI: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Edukacyjny kompas” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części znajduje w Załączniku nr 1 do SIWZ: Opis przedmiotu Zamówienia 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. 2 SIWZ 4. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady, z wyłączeniem przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 6. Pomoce dydaktyczne i oprogramowanie multimedialne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania. 7. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. 8. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i oprogramowania multimedialnego w siedzibach szkół w miejscu wskazanym przez dyrektorów szkół. 9. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3/dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkół z zakresu obsługi urządzeń. 12. Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b. wypełniony formularz cenowy w zakresie odpowiadającym częściom zamówienia, na które wykonawca złożył ofertę - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ; c. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów; d. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; e. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia f. oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach