Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS” 13-200 Działdowo ul. Przemysłowa 61

Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami OSADUS ogłasza przetarg

  • Adres: 73200 Działdowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 78 86 , fax. 23 697 78 86
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami OSADUS
    ul. Przemysłowa 61
    73200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 78 86, fax. 23 697 78 86
    REGON: 51143610100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS” 13-200 Działdowo ul. Przemysłowa 61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą 60.000 litrów oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej – CPV 09134100-8 – Olej napędowy – do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS” w Zakrzewie, 13-200 Działdowo, sukcesywnie w ilości około 2500 litrów dwa razy w miesiącu przez okres 12 miesięcy 2019 roku. 1) Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających Polskiej Normie PN-EN 590, Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680) 2) Na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, 3) Dostawy obywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego. Olej napędowy będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do celów własnych Zamawiającego. 4) Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). 5) Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika paliwa oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. 6) Wydruk ze strony internetowej producenta paliwa będzie udokumentowaniem ceny obowiązującej na dzień dostawy paliwa. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę 30.11.2018r. 7) Zamawiający, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenie ogólnej ilości i wartości dostaw maksymalnie o 30% łącznej ilości określonej w pkt. III.1.1. Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwały żadne roszczenia (Prawo opcji). 8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędną dokumentację wynikającą z ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz.U. z 2017, poz. 708) 9) Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych po każdej dostawie. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową brutto za 1 l paliwa, komunikat cenowy producenta o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy. Termin płatności do 21 dni. 10) Podstawą ustalenia przez Wykonawcę aktualnej ceny oleju napędowego będzie cena jednostkowa netto Producenta oleju napędowego zmieniona o procentowy wskaźnik wyliczony pomiędzy ceną zaoferowaną przez Wykonawcę a ceną Producenta na dzień złożenia oferty wyrażony w procentach. Wskaźnik procentowy jest stały przez cały czas trwania umowy i jest podstawą ustalenia aktualnej ceny oleju napędowego, został wyliczony przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ., 11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12) Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV - Olej napędowy – CPV – 09134100-8 13) Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 14) Wymagania stawiane wykonawcy: 14.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14.4 Zamawiający wymaga określenia przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 14.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne. 16. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie będzie prowadził rozliczeń w innych walutach niż PLN. 17. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej „zamówieniem”; Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne – (Dz. U. z 2018r. poz. 755 z późn. zm.) ważną przez cały okres trwania umowy. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie – Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na dostawę oleju napędowego do odbiorcy w ilości min. 4000 litrów okresie 1 roku w każdym z przedstawionych dowodów. Dowodami że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie są minimum 2 poświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać : 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Pozostałe dokumenty wymienione w pkt IX. niniejszej S.I.W.Z. Wykonawca winien złożyć na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej – sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach