Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 11 zadań)

KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU ogłasza przetarg

  • Adres: 45-066 Opole, ul. Władysława Reymonta 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 441 77 63
  • Data zamieszczenia: 2023-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU
    ul. Władysława Reymonta 8
    45-066 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 441 77 63
    REGON: 000640136
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 11 zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stolika zabiegowego ze szklanymi blatami. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stolików mobilnych - wózków anestezjologicznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stolików przyłóżkowych typu przyjaciel. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą aparatu do podgrzewania - stojaka z podgrzewaną misą. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stolików oddziałowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kozetki lekarskiej - stołu rehabilitacyjnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fotela zabiegowego – stanowiska do iniekcji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawa fotela do karmienia z wysuwanym podnóżkiem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 8.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą krzesła porodowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 9.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stolika do badania i pielęgnacji niemowląt z regulacją wysokości. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 10.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stołu do przewijania i pielęgnacji niemowląt - przewijaka. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach