Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 01-934 Warszawa, Księżycowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Księżycowa 5
01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 016321074 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPLETÓW SPODNI LETNICH I KOSZULEK Z DŁUGIM RĘKAWEM DLA LOTNICZYCH ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kompletów (do 450 kompletów) spodni i koszulek z długim rękawem dla członków lotniczych zespołów ratownictwa medycznego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej** 1 (jedną) dostawę*, polegającą na dostawie koszulek termoaktywnych lub spodni roboczych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonaniem w/w dostawy winien wykazać się co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby w całości dla danego zadania.* przez dostawę należy rozumieć zrealizowaną umowę. W przypadku umów niezakończonych, wartość dostaw do dnia składania ofert musi opiewać na kwotę wymaganą przez Zamawiającego.** poprzez sformułowanie „co najmniej” Zamawiający rozumie „nie mniej niż”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup wraz z dostawą bielizny termoaktywnej dla członków lotniczych zespołów ratownictwa medycznego – 2 zadania”
Dodano: 2022-07-20 - Dostawa wojskowej bielizny osobistej.
Dodano: 2019-03-22 - Dostawa bielizny podbarierowej dla KM PSP m.st. Warszawy
Dodano: 2018-10-12 - Dostawa wojskowej bielizny osobistej
Dodano: 2017-06-06 - Dostawa wojskowej odzieży osobistej
Dodano: 2017-03-31 - Dostawy bielizny osobistej dla policjantów
Dodano: 2017-02-08