Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-066 Opole, Reymonta
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Reymonta 8
45-066 Opole, woj. opolskie
tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
REGON: 64013600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą inkubatorów dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego (z podziałem na 3 zadania) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą inkubatorów dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego (z podziałem na 3 zadania): Zadanie nr 1 – Inkubator zamknięty do podstawowej opieki - 16 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2 – Inkubator otwarto – zamknięty (hybrydowy) – 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3 – Inkubator zamknięty do intensywnej opieki – 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33152000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) ZADANIE NR 1: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN), b) ZADANIE NR 2: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN), c) ZADANIE NR 3: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną