Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i montażem lodowiska sezonowego z infrastrukturą

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i montażem lodowiska sezonowego z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. SYSTEM ZIĘBNICZY Dostawa i montaż kompletnego, fabrycznie nowego systemu ziębniczego tafli lodowiska o wymiarach 15 m x 30 m. Przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy EPDM lub materiału zapewniającego brak efektu falowania po rozłożeniu planowanej powierzchni oraz muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończonym sezonie w kręgi o małej średnicy, maks. 80 cm, dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie. Nie dopuszcza się zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości. Kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą w celu zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych, konstrukcja ram stalowych musi umożliwiać składowanie modułów jeden na drugim - min. 2 moduły. Długość pojedynczego modułu 2,5 m. Kolektory zasilające muszą pracować w układzie Tiechelmana. Odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej wymiany ciepła i równomiernej temperatury lodu. Do połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte złącza zapewniające szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia. Nie dopuszcza się łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Cały modułowy system ziębniczy tafli lodowiska (nie jego poszczególne elementy) musi być oznakowany znakiem CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dn. 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych. 2. BANDY Dostawa i montaż fabrycznie nowych band okalających taflę lodowiska w konstrukcji ze stali cynkowanej ogniowo, z wypełnieniem z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym, wysokości 1,2 m, promień w narożnikach bandy 4,5 m, dwie bramki wejściową i wyjściową oraz bramę wyjazdową dla maszyny do pielęgnacji nawierzchni, bandy wyposażone w dolną listwę okopową z PEHD o grubości 10 mm wysokości 20 cm. Górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10 mm. 3. AGREGAT CHŁODNICZY Dostawa, posadowienie i montaż kompaktowego agregatu chłodniczego wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem o następujących parametrach: - wydajność chłodnicza min. 140 kW dla 35% roztworu glikolu etylenowego -11/-8C; - współczynnik wydajności w trybie chłodzenia na poziomie min. COP 2,60; - agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia do stosowania; - agregat musi posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 500 l; - agregat powinien zapewnić min. 4 stopnie pracy: 25, 50, 75, 100%. Musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływy, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parowania oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji; - panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny; - agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, historia min. 100 ostatnich zdarzeń, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarzaniem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia. Sterownik powinien pozwolić na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządzać pracą pompy; - agregat chłodniczy musi być wyposażony w zespół hydrauliczny z niezbędnymi zabezpieczeniami; - agregat musi posiadać minimum dwa obiegi chłodnicze; - poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 60 dB; - agregat musi być oznakowany znakiem CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn. 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych. 4. PRZYGOTOWANIE LODOWISKA: - napełnienie instalacji lodowiska 35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu, - wytworzenie tafli lodu grubości 5 cm i rozruch lodowiska, - przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników (4 osoby) oraz dostarczenie kompletu instrukcji w zakresie montażu, demontażu, uruchamiania, obsługi i użytkowania lodowiska, - dostawa pojemników do magazynowania glikolu (ilość wskazana przez Wykonawcę) oraz dostawa przenośnej pompy do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji, - oświetlenie lodowiska normatywne dla tego typu obiektów - 4 słupy nie kotwione demontowalne składające się z lamp 2 x 250W każdy. 5. MASZYNA DO PIELĘGNACJI NAWIERZCHNI Maszyna do pielęgnacji lodu montowana do ciągnika rolniczego, ze zbiornikiem na wodę i z dmuchawą śniegu (wyrzutnią). Obsługa z kabiny ciągnika. - pojemność zbiornika na wodę min 850 l, - wysokość robocza min. 2 300 mm, - szerokość robocza min. 2 300 mm. 6. Pozostałe postanowienia: - do oferty wykonawca ma załączyć dokumenty określające parametry techniczne przedmiotu zamówienia wraz z dokładnym opisem, certyfikatami, zdjęciami oraz rysunkami technicznymi, - parametry techniczne przedmiotu zamówienia zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji (w języku polskim) obsługi, użytkowania a także montażu i demontażu, - przeprowadzenia szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji, rękojmi w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego pisemnie, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne, - odbioru reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym, - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia, - Zamawiający przygotuje we własnym zakresie podłoże pod taflę lodowiska. Podłoże będzie równe i stabilne, - Zamawiający przygotuje we własnym zakresie przyłącze elektryczne o mocy 100 kW, w odległości 10 m od posadowienia agregatu, - Zamawiający przygotuje we własnym zakresie przyłącze wody w bliskiej odległości od lodowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczenia, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy świadczyli usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uznaje dostawę wraz z montażem 3 lodowisk o powierzchni minimum 450 m2 każde. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk.gliwice.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach