Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i montażem dwóch tokarek.

Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 761 54 31 , fax. 32 761 55 41
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
    ul. Ignacego Krasickiego 17 17
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 761 54 31, fax. 32 761 55 41
    REGON: 24098437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka oświatowa samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i montażem dwóch tokarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup tokarki CNC o następujących parametrach technicznych: - przelot nad łożem około 360 mm, - długość toczenia do 650 mm, - przelot nad suportem 180 mm, - przelot wrzeciona 53 mm, - moc silnika 7,5 kW, - uchwyt manualny 3 szczękowy, konik manualny - imak 4 pozycyjny, - chłodzenie, - sterowanie FANUC Oi - Mate TC 2. Zakup tokarki konwencjonalnej o następujących parametrach technicznych: - przelot nad łożem max. 400 mm, - długość toczenia do 1000 mm, - przelot nad suportem 210 mm, - przelot wrzeciona 80 mm, - moc silnika 7,5 kW, - odczyt cyfrowy w osi X i Z, - uchwyt 3 i 4 szczękowy, - podtrzymka stała i ruchoma, - kieł, - chłodzenie, - oświetlenie, 3. Pakiet narzędziowy dla powyższych tokarek. 4. Montaż tokarek (ustawienie, kotwienie, poziomowanie). 5. Przegląd techniczny i uruchomienie. 6. Szkolenie technologów, programistów, pracowników. 7. Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji. 8. Serwis gwarancyjny. 9. Deklaracja zgodności CE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ - opieczętowane i podpisane przez Wykonawcę, umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty i oświadczenia: 3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę, umocowanego przedstawiciela, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum, spółka cywilna. 4. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. 2, mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach