Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie Gminy Mniszków w roku 2018 -II

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 561 522 , fax. 447 561 523
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10
    26341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 447 561 522, fax. 447 561 523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.Mniszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie Gminy Mniszków w roku 2018 -II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą kationowej emulsji asfaltowej ozn. C69 B3 PU zgodnie z PN-EN13808 lub ozn. K1-70 wg EmA-99 do powierzchniowych utrwaleń dróg obciążanych ruchem KR1-KR4 w ilości 50 ton- dla potrzeb remontu dróg Gminy Mniszków w roku 2018. Dostawa emulsji oprócz samej sprzedaży obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek. Wykonawca zapewni pompę hydrauliczną do rozładunku emulsji. Wykonawca będzie dostarczał emulsję własnym transportem w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego, z przepompowaniem do mobilnego zbiornika na emulsję o poj. 4000 litrów. Ilość jednorazowej dostawy Zamawiający będzie określał każdorazowo w zależności od potrzeb. 2) Planowany termin rozpoczęcia dostaw emulsji określa się na dzień po zawarciu umowy, a zakończenie do 15 października 2018 r. 3) Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych” lub wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA-99 (zeszyt Nr 66) oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję. 4) Dostawy winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne, faxem lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy. 5) Wykonawca będzie dostarczał emulsję własnym transportem w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego, z przepompowaniem do mobilnego zbiornika na emulsję o poj. 4000 litrów. 6) Wykonawca winien realizować dostawy w godzinach od 9.00 do 15.00 każdego dnia roboczego, a w sytuacjach tego wymagających również w innych godzinach. 7) Wykonawca realizować będzie dostawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze liczone od dnia zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane emailem, faxem lub telefonicznie. 8) Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wraz z wydrukiem wagowym potwierdzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną dla zamawianej części zamówienia. Wykonawca dostarczy każdorazowo oprócz dokumentu WZ i wydruku wagowego, również Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji i Aprobatę Techniczną na dostarczoną partię materiału. 9) Wykonawca winien w czasie wykonywania dostaw w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w pobliżu rozładunku. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczanej emulsji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek z dostarczonej emulsji i zlecenia badań kontrolnych niezależnemu laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dołączoną aprobatą techniczną lub certyfikatem, Zamawiający obciąży kosztami badań Wykonawcę oraz może odstąpić od realizacji umowy. 11) W przypadku stwierdzenia podczas odbioru lub kontroli odstępstw od wymagań określonych w przedmiocie umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia. W takich przypadkach zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych uchybieniach lub odstępstwach. 12) Rozliczenie za dostarczony przedmiot umowy będzie dokonywane fakturami wystawianymi 1 raz w miesiącu na podstawie ilości materiałów faktycznie odebranych. Do każdej faktury należy dołączyć ksero deklaracji zgodności producenta z dopiskiem, iż przedstawiona deklaracja dotyczy faktycznie wyszczególnionego w fakturze asortymentu dowiezionego na zlecenie Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia całości zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia całości zamówienia o 10% w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych. Wówczas wraz z ofertą należy dodatkowo złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta, która nie będzie zawierała wadium wniesionego we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy pzp. 1.1. Wadium ustala się w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych. 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.09.2018 r. do godz. 12.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 z adnotacją: „wadium do postępowania znak: ZP.271.11.2018.AP” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału do oferty. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części VI pkt II składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Inne dokumenty, które wykonawcy musza złożyć w ofercie : 1.Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ, wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych do formularza ofertowego dokumentów tj z odpisu z właściwego rejestru (KRS-u) lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego . 4. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach