Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego prefabrykowanych elementów betonowych, tj. płyty, korytka ,ażury na wykonanie remontu dróg gminnych i rowów z podziałem na : Zadanie 1 - Korytka ściekowe Zadanie 2 - Korytka betonowe Zadanie 3 - Płyty ażurowe betonowe

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego prefabrykowanych elementów betonowych, tj. płyty, korytka ,ażury na wykonanie remontu dróg gminnych i rowów z podziałem na : Zadanie 1 - Korytka ściekowe Zadanie 2 - Korytka betonowe Zadanie 3 - Płyty ażurowe betonowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego prefabrykowanych elementów betonowych, tj. płyty, korytka ,ażury na wykonanie remontu dróg, rowów, będących w zarządzie Urzędu Gminy w Mogilanach z podziałem na : Zadanie 1 - Korytka ściekowe Zadanie 2 - Korytka betonowe Zadanie 3 - Płyty ażurowe betonowe 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na 3 Zadania . Wykonawca może wybrać jedno lub kilka Zadań i na nie złożyć ofertę poprzez odpowiednie wypełnienie punktów 1, 2 lub 3 w Formularzu OFERTY oraz analogiczne wypełnienie Formularza cenowego (dla tych samych Zadań). 2.1.Wykonawca składający ofertę na dane ZADANIE przedmiotu zamówienia musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danym zadaniu. 2.2.Zamawiający dokona wyboru oferty na każde ZADANIE przedmiotu zamówienia osobno spośród ofert złożonych na dane ZADANIE – na podstawie kryterium oceny ofert. W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danym ZADANIU. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych prefabrykowanych elementów betonowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawiania palet za kaucją lub obciążania ich kosztem Zamawiającego. Ewentualne koszty związane z paletami należy uwzględnić w cenie jednostkowej danych elementów betonowych. 5. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie od dnia podpisania umowy, całymi samochodami do 10 dni od złożenia zamówienia. Miejsce dostawy: Baza Usług Komunalnych w Gaju, Gaj ul. Zadziele 43. 6. Do każdej partii dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty dopuszczające do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 SIWZ (należy uzupełnić i podpisać wszystkie punkty). 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, 7.1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 7.1.3.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 7.1.4. Formularz Cenowy załącznik 1a ( szczegółowa wycena) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach