Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Krakusa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 234 10 75 , fax. 55 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 234 10 75, fax. 55 234 15 16
    REGON: 28056230100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzm.e-bip.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wyprodukowanego w 2019 roku, który został dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach UE na podstawie świadectwa homologacji krajowej lub UE. A. Wymagania eksploatacyjne Ciągnik przeznaczony będzie do: 1) współpracy z kosiarką na wysięgniku hydraulicznym o zasięgu pracy ramienia 5,5m, 2) współpracy z pługiem odśnieżnym, 3) współpracy z wyciągarką linową, 4) holowania przyczepy po drogach publicznych. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Silnik: 1) wysokoprężny 2) moc - minimum 90 kM, 3) pojemność skokowa - minimum 4,0 l., 4) liczba cylindrów - minimum 4, 5) chłodzony cieczą. 2. Układ hydrauliczny: 1) wydatek pompy dla układu hydraulicznego - minimum 70 l/min., 2) wyjścia hydrauliczne – minimum 3 pary. 3. Przekładnia: 1) minimum 16 biegów do przodu i 16 biegów do tyłu, 2) biegi pełzające, 3) sprzęgło mokre. 4. Wał odbioru mocy (WOM): 1) prędkość obrotowa tylnego WOM - 540/540E/1000, 2) załączanie WOM – elektrohydrauliczne. 5. Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ) 1) kat. 2 z końcówkami hakowymi, 2) udźwig - minimum 4000 kg. 6. Układ hamulcowy – hydrauliczny z mokrymi tarczami. 7. Wyposażenie ciągnika: 1) opony przednie - minimum 440/65 R24, 2) opony tylne - minimum 540/65 R34, 1) obciążniki przednie – minimum 800 kg, 2) obciążniki na koła tylne – łączna waga minimum 100 kg 8. Masa ciągnika bez obciążników i operatora - minimum 4000 kg. 9. Wyposażenie kabiny: 1) pneumatyczny fotel operatora, 2) siedzisko pasażera, 3) klimatyzacja, 4) radio. C. Dokumentacja wymagana przy dostawie ciągnika: 1) karta gwarancyjna wraz z warunkami gwarancji, 2) karty z „wyciągu ze świadectwa homologacji potwierdzające wymagania”, 3) instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim, 4) książka serwisowa, 5) katalog części zamiennych w języku polskim, obejmujący wszystkie podzespoły oraz system komputerowy. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny, nie może pochodzić z wystaw ani pokazów, nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. 2. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące lub minimum 2000 mtg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i przekazania do bieżącej eksploatacji. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) koszt dojazdu, b) robocizny, c) pobytu serwisantów, d) transportu maszyny do serwisu, e) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. 2) Wykonawca zapewnia obsługę serwisową wynikającą z gwarancji na zakupiony ciągnik, na zasadach przewidzianych przez producenta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi gwarancyjnej. 3) Reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie gwarancji, włącznie z okresem wynikającym z przedłużenia tego okresu. Zamawiający zawiadomi telefonicznie, a następnie potwierdzi za pomocą faksu lub poczty elektronicznej, Wykonawcę o wadach ciągnika. 4) Serwis gwarancyjny będzie świadczony w miejscu użytkowania zakupionego ciągnika. W trakcie okresu gwarancyjnego koszty dojazdu do miejsca użytkowania zakupionego ciągnika będzie ponosił gwarant. 5) Wykonawca zobowiązuje się stawić w siedzibie użytkownika urządzenia niezwłocznie po zgłoszeniu usterki , nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia. 6) Czas skutecznej naprawy nie może przekroczyć 7 dni od dnia zgłoszenia awarii. W uzasadnionych przypadkach (niezależnych od Wykonawcy) Strony mogą uzgodnić inny termin wykonania naprawy, co powinno być potwierdzone pisemnie w Książce gwarancyjnej pojazdu. 7) Trzykrotna naprawa tej samej części lub całego podzespołu zobowiązuje Wykonawcę do wymiany na nową wraz z gwarancją wynikającą z niniejszej umowy, a czterokrotna naprawa tej samej części lub w tym samym zespole uprawnia Zamawiającego do żądania wymiany całego zespołu na nowy z pełną gwarancją. 8) Jeżeli w wyniku wykonanej naprawy gwarancyjnej Wykonawca dokona napraw i dostarczy nowe części, zostaną one objęte gwarancją. 9) Jeżeli Wykonawca nie dokona napraw gwarancyjnych w umówionym terminie, Zamawiający może zlecić wykonanie ich w innym wskazanym przez Producenta autoryzowanym punkcie serwisowym na koszt Wykonawcy i bez utraty gwarancji. 10) W przypadku wykonania napraw gwarancyjnych okres gwarancji automatycznie przedłuża się o czas w którym ciągnik nie był eksploatowany poczynając od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia odbioru. 11) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego serwisu do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na swój koszt szkolenie operatorów ciągnika w zakresie obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji. 4. W przypadku wygrania przetargu i realizacji przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1a do SIWZ. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę na podstawie powiadomienia stron bez konieczności aneksowania umowy. 2) Zmiany przedstawicieli uczestników wykonywanej dostawy. 3) Zmiany nazwy lub siedziby Zamawiającego/Wykonawcy. 4)Zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 5) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług. 6) Zmiany umowy w przypadku, gdy asortyment zaoferowany w formularzu cenowym zostanie wycofany z produkcji lub będzie czasowo niedostępny na rynku lub zostanie zastąpiony przez inny produkt. Nowo zaoferowany produkt musi posiadać parametry nie gorsze niż opisane w SIWZ i spełniać wszystkie określone wymagania. 7) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia. Udowodnienie występowania okoliczności, określonych powyżej spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach