Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2013-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą bielizny pościelowej do obiektów należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą bielizny pościelowej do obiektów należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych do Domu Studenckiego Jowita przy ul. Zwierzynieckiej 7 w Poznaniu Część 2 - zakup wraz z dostawą ręczników frotte do Domu Akademickiego przy ul. Nieszawskiej 3 w Poznaniu Część 3 - zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych i poduszek do Domów Studenckich Jagienka i Zbyszko przy ul. Piątkowskiej 80 w Poznaniu Część 4 - zakup wraz z dostawą kołder i poduszek Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu przy ul. Kościuszki 1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty także w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Asortyment winien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z załącznika nr 2 do SIWZ i zawierać metkę ze szczegółowym składem materiałowym, trwale doszytą do asortymentu jako wszywka w wewnętrznej lub zewnętrznej stronie asortymentu. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny nie gorszy niż określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który musi być co najmniej tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Oferty niezawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 250,00 zł PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych, 00/100), Część 2 - 30,00 zł PLN (słownie: trzydzieści złotych, 00/100), Część 3 - 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych, 00/100), Część 4 - 340,00 zł (słownie : trzysta czterdzieści złotych, 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.09.2013 r. do godz. 10:00 (oryginał wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa ubrań z fliseliny, serwet na stół zabiegowy oraz fartuchów foliowych.
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa artykułów z fliseliny
Dodano: 2016-03-08 - Zakup i dostawa arykułow z fliseliny.
Dodano: 2014-03-07 - Zakup wraz z dostawą kołder i poduszek Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu przy ul. Kościuszki 1, 78-100 Kołobrzeg
Dodano: 2013-10-23 - Zakup wraz z dostawą kołder i poduszek do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu należącego do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2013-06-27 - Zakup wraz z dostawą kołder i poduszek do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu należącego do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2013-05-22 - Zakup wraz z dostawą konfekcji pościelowej do ośrodków należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
Dodano: 2012-12-05 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz bielizny wielorazowego użytku
Dodano: 2012-09-28 - Dostawa bielizny pościelowej dla Domu Pracy Twórczej w Ciążeniu
Dodano: 2011-09-08