Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą 5 sztuk koszy przeciwwybuchowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line zaproszenia, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224340-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wyłaniania Wykonawców obowiązującym w Górnośląskim Towarzystwie Lotniczym S.A. w Katowicach, który jest dostępny pod adresem http://www.gtl.com.pl w zakładce "przetargi". Uczestnicy postępowania zobowiązani są do zapewnienia legalności przetwarzania przekazanych przez niego danych tj. uzyskania zgód na przetwarzanie jeżeli są wymagane oraz potwierdzenia otrzymania przez osoby zgłoszone przez niego w postepowaniu - informacji o przetwarzaniu danych przez GTL SA zgodnie z wzorem umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego www.gtl.com.pl w zakładce "Przetargi - Regulaminy”. 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 3) Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: a) wypełnionego formularza „Przedmiot zamówienia - Wymagania szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia. b) Certyfikat Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia, potwierdzający parametry przeciwwybuchowe ładunku minimum 1 kg trotylu (TNT). 4) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy akcyjnej) Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w pkt 1 zaproszenia, albo oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał wymagań określonych w OPZ, Zamawiający zweryfikuje dokumenty Uczestnika aukcji, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach