Przetargi.pl
Zakup, wdrożenie oraz nadzór nad oprogramowaniem do wywozu nieczystości

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, wdrożenie oraz nadzór nad oprogramowaniem do wywozu nieczystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do wywozu nieczystości wg następujących wariantów: WARIANT 1: Zakup oprogramowania do wywozu nieczystości o minimalnych parametrach określonych załącznikiem nr 1 oraz zakup serwera na dwanaście stanowisk komputerowych określonego załącznikiem nr 1a, obsługującego oferowane oprogramowanie. WARIANT 2: Zakup oprogramowania do wywozu nieczystości o minimalnych parametrach określonych załącznikiem nr 1 kompatybilnego z oprogramowaniem (opartego na tych samych modułach) wdrożonym w firmie MPGK Chełm (Dynamics AX, AXAPTA), przy wykorzystaniu istniejącego serwera u Zamawiającego. Uwaga: w przypadku wyboru wariantu nr 2 Wykonawca musi uzyskać potwierdzenie o możliwości współdziałania i niekonfliktowości oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego od dostawcy tego oprogramowania, tj. kontakt z przedstawicielem firmy ABG S.A.: Dyrektor ds. kluczowych klientów, Kamil Zajkowski, tel. 022 53 33 410, e-mail: k.zajkowski@abg.com.pl UWAGA: W każdym przypadku Wykonawca musi zapewnić łączność dwukierunkową z bazą klientów (kontrahentów) w istniejącym programie Dymanics AX, AXAPTA oraz możliwość przesyłania faktur do w/w programu (najlepiej na zasadzie komunikacji dwustronnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), oraz wymagania określone w ogłoszeniu. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostarczeniem do odbiorców co najmniej 2 porównywalnych produktów i urządzeń opisanych w pkt III warunków oraz przedstawią dokumenty, iż te zamówienia zostały zrealizowane należycie - WARIANT 1. 5. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostarczeniem do odbiorców co najmniej 2 porównywalnych produktów opisanych w pkt III warunków oraz przedstawią dokumenty, iż te zamówienia zostały zrealizowane należycie - WARIANT 2. 6. Zapewniają wsparcie w zakresie oferowanego produktu w okresie gwarancji i pogwarancyjne telefoniczne, on-line, i osobiste u Zamawiającego. 7. Przedstawią dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w wariancie I lub w wariancie II (w zależności od wyboru przez Wykonawcę). 8. Przedstawią harmonogram wdrożenia oprogramowania wraz z przeniesieniem bazy danych z dotychczasowego programu Zamawiającego. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ogłoszenia, według formuły -spełnia/nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 lub załącznikiem nr 2a (jeżeli dotyczy) do ogłoszenia. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust VII pkt 4 lub 5 Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty wdrożeń oprogramowania, dostaw serwerów, wykaz odbiorców oraz pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 6. Dokument gwarancyjny (min. 24 miesiące) opisujący zasady usuwania usterek i nieprawidłowości występujących w przedmiocie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić możliwość usunięcia usterki on-line w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, lub maksymalnie do 48 godzin w przypadku potrzeby interwencji osobistej. Wykonawca powinien zapewnić możliwość konsultacji telefonicznej oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej w godzinach pracy Wykonawcy. Dokument ten powinien również zawierać informacje w zakresie aktualizacji oprogramowania. 7. Dokument zapewniający realizację przez okres co najmniej 48 miesięcy (po okresie gwarancyjnym) usuwania usterek i nieprawidłowości występujących w przedmiocie zamówienia. na zasadach odpłatnych. Wykonawca powinien zapewnić możliwość konsultacji telefonicznej oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej w godzinach pracy Wykonawcy. Dokument ten powinien również zawierać informacje w zakresie aktualizacji oprogramowania. 8. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VII ust. 7 Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny potwierdzający spełnienie warunków określonych w załączniku nr 1 oraz nr 1a (jeżeli dotyczy) i oświadczenie, że oferowane oprogramowania jest zgodne z treścią owego załącznika w zakresie parametrów wymaganych. 9. Dokument określający terminy (harmonogram) realizacji wdrożenia, zasady przenoszenia danych z bazy Zamawiającego wymagania minimalne określa załącznik nr 3. 10. Certyfikaty, świadectwa zgodności z normami, dopuszczenia do pracy w przypadku WARIANTU 1 dla serwera oraz warunki gwarancji. 11. Wykonawca określi minimalne wymagania konfiguracyjne w zakresie komputerów na których będzie prawidłowo funkcjonował oferowany program. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do załącznika nr 1a, zgodnych z poniższymi uwagami: a) produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, w tym wydajność takie same lub lepsze w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego. b) produkt równoważny to artykuł fabrycznie nowy, w pełni kompatybilny z programem, do którego jest oferowany, c) w przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym d) ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. 13. Dokumenty opisujący funkcjonalność programu na zasadzie rozrysowanej struktury (schematu) dostępu do poszczególnych jego funkcji. Zamawiający będzie preferował funkcjonalność do 4 kroków (czynności). 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ust. VIII, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII pkt 1, pkt 14 i pkt 15 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w ogłoszeniu o przetargu. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancyjnej, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zgodność oprogramowania w stosunku do wymagań Zamawiającego, według zasad określonych w załączniku nr 1
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl, ogłoszenie o przetargu, SIWZ zostanie wysłany do zaproszonych Wykonawców
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach