Przetargi.pl
zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 12261725000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 24 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia programów wsparcia i gwarancji u Producenta Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, z zachowaniem ich ciągłości; b) świadczenia usługi wsparcia technicznego całości Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX w COAR i KPRM – sprzętu wraz z oprogramowaniem, we wszystkich lokalizacjach, w których zainstalowane są komponenty wchodzące w skład Systemu Telekomunikacyjnego; c) dokonywania bieżącej aktualizacji oprogramowania Systemu [update] w zależności od potrzeb i zaleceń Zamawiającego, uwzględniając również instalacje kolejnych wersji oprogramowania Systemu [upgrade]. Bieżące aktualizacje powinny być zgodne z rekomendacją Producenta Systemu lub Wykonawcy, a w przypadku instalacji nowej wersji ograniczone do praw wynikających z licencji oprogramowania; d) konfigurowania i zmian konfiguracji Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego; e) przeglądów okresowych Systemu – w szczególności sprawdzanie ewentualnych błędów w działaniu Systemu, wykrywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń mogących wpłynąć na błędne działanie Systemu – nie rzadziej niż raz na miesiąc; f) mechanicznego czyszczenia Systemu (z wyjątkiem aparatów końcowych) – wg zaleceń Producenta nie rzadziej niż raz na rok; g) aktualizacja danych w aplikacji taryfikacyjnej dotyczących operatora oraz w razie konieczności zmiana stawek za połączenia i taryf zgodnie z aktualnie obowiązującymi; h) lokalizacja i usuwanie awarii, i) naprawy i wymiana uszkodzonych elementów (w ramach miesięcznego wynagrodzenia); j) zapewnienie części zamiennych, transport oraz ich wymianę; k) dokonywanie konfiguracji wszelkich podzespołów systemu; l) asysta podczas podłączania nowych komponentów systemu lub ich zmiany oraz podczas zmian konfiguracji współpracy z sieciami operatorskimi; m) udzielanie porad technicznych dla administratorów systemu w zakresie administracji systemem, bezpieczeństwa systemu, tworzenia raportów, uzyskiwania informacji o pracy systemu, możliwości rozbudowy oraz współpracy z innymi systemami. Pomoc ta powinna być dostępna zarówno telefonicznie jak i mailowo, a w przypadku bardziej złożonych zagadnień świadczona w lokalizacjach Zamawiającego; n) świadczenie wsparcia technicznego przy migracji serwerów OmniVista 8770 do maszyn wirtualnych. 3. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ. II. OFERTA W FORMIE PISEMNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osobę uprawnioną, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX Podrozdział I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach