Przetargi.pl
Zakup usługi ubezpieczeń komunikacyjnych dla Związku Gmin "Podkarpacka Komunikacja Samochodowa" w okresie od dnia 14 grudnia 2018r. do dnia 31 grudnia 2019 r.

Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 86 03 203 , fax. 17 86 03 205
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa
    Al. Wyzwolenia 6
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 86 03 203, fax. 17 86 03 205
    REGON: 180411226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgpks.rzeszow.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi ubezpieczeń komunikacyjnych dla Związku Gmin "Podkarpacka Komunikacja Samochodowa" w okresie od dnia 14 grudnia 2018r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są ubezpieczenia komunikacyjne floty pojazdów Związku Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa w Rzeszowie w następującym zakresie: autocasco, odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego. 1)Ochrona ubezpieczeniowa udzielana będzie na podstawie umowy ubezpieczeń komunikacyjnych w zakresie OC-ZK/AC na warunkach określonych w Sekcji A i B. 2)Umowa ubezpieczeń komunikacyjnych zawarta zostanie od dnia 14 grudnia 2018r. do dnia 31 grudnia 2019r. z podziałem na dwa okresy rozliczeniowe tj.: -I okres rozliczeniowy: od dnia 14.12.2018r. do dnia 31.12.2018r., -II okres rozliczeniowy: od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2019r. 3)Okresy ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów będą ustalane w następujący sposób: I okres rozliczeniowy: a)umowy ubezpieczenia OC ppm – od dnia zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia na okres 12 miesięcy, z możliwością rozwiązania umowy OC ppm za porozumieniem stron z dniem 31.12.2018r. i jednoczesnym ubezpieczeniem tego pojazdu w pełnym II okresie rozliczeniowym (01.01.2019r. - 31.12.2019r.), b)umowy ubezpieczenia AC – od dnia zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia do dnia 31.12.2018r., II okres rozliczeniowy: a)umowy ubezpieczenia OC ppm – od dnia zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia na okres 12 miesięcy, b)umowy ubezpieczenia AC – od dnia zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 ze zm.) lub na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej w zakresie przedmiotu zamówienia tj. co najmniej: w grupach 1, 3, 10, 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej Szczegółowy opis grup zawarty jest poniżej: Grupa 1: Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej: 1) świadczenia jednorazowe; 2) świadczenia powtarzające się; 3) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) przewóz osób. Grupa 3: Ubezpieczenia casco pojazdów lądowych, z wyjątkiem pojazdów szynowych, obejmujące szkody w: 1) pojazdach samochodowych; 2) pojazdach lądowych bez własnego napędu. Grupa 10: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wszelkiego rodzaju, wynikającej z posiadania i użytkowania pojazdów lądowych z napędem własnym, łącznie z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika. Grupa 18: Ubezpieczenia świadczenia pomocy na korzyść osób, które popadły w trudności w czasie podróży lub podczas nieobecności w miejscu zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy składane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z otwarcia ofert), o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP Zamawiający żąda złożenia wraz z oferta odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Części A SIWZ; 3) Zobowiązanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ) - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach