Przetargi.pl
ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE NA OKRES OD 2018-12-10 DO 2021-12-09

Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28400 Pińczów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 573 031 , fax. 413 572 491
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
    ul. Armii Krajowej 22
    28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 573 031, fax. 413 572 491
    REGON: 28100000204289
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE NA OKRES OD 2018-12-10 DO 2021-12-09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Zał. Nr 1 do SIWZ 2. Przedmiotem Zamówienia jest zakup następujących ubezpieczeń: 2.1. Zadanie I: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk 2.2. Zadanie II: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, którego obowiązek zawarcia wynika z art. 17 ust. 1 pkt 4 lit. a. ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011r. 2.3. Zadanie III. Dobrowolne Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności leczniczej 2.4. Zadanie IV Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania, użytkowania mienia. i prowadzenia działalności gospodarczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66513200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – wg wzoru określonego w Dodatku nr. 2 do SIWZ – oryginał (składane wraz z ofertą). Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu– wg wzoru określonego w Dodatku nr 3 do SIWZ – oryginał (składane wraz z ofertą). Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku Nr 2 nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną