Przetargi.pl
Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych w podziale na następujące części: Część 1 Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych Przedmiotem zamówienia w zakresie realizacji tej części jest: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (rozdział A), - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku (rozdział B), - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia (rozdział C), - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (rozdział D), - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (rozdział E), - ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC/ZK, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów), Assistance oraz Auto Szyby (szyba czołowa, boczne, tylna) dla pojazdów eksploatowanych przez Urząd Miasta Milanówka i podległe jednostki (rozdział F), - ubezpieczenie osobowe następstw nieszczęśliwych wypadków (osobowe NNW) (rozdział G). Część 2 Zakup usług ubezpieczeń mienia i OC dla Milanowskiego Centrum Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku Przedmiotem zamówienia w zakresie realizacji tej części jest: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (rozdział A), - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia (rozdział B), - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (rozdział C), - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (rozdział D). Część 3 Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku Przedmiotem zamówienia w zakresie realizacji tej części jest: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (rozdział A), - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku (rozdział B), - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia (rozdział C), - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (rozdział D), - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (rozdział E), - ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów), Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez ZGKiM Milanówek (rozdział F). Uwaga – dotyczy wszystkich części zamówienia !!! - Wszystkie sumy ubezpieczenia i gwarancyjne, limity, podlimity sumy gwarancyjnej obowiązują w każdym rocznym okresie ubezpieczenia. - Wartość sprzętu elektronicznego pozostaje na niezmienionym poziomie przez cały okres ubezpieczenia. Sumy ubezpieczenia obowiązują w każdym rocznym okresie ubezpieczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi – Załącznik nr 1 do SIWZ, dalej w treści jako: ,,OPZ’’.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 999 ze zm.). Zamawiający wymagać będzie przedłożenia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, albo Ministra Finansów (jeżeli uzyskano zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenia Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28 sierpnia 1990 r.), lub innego dokumentu niż zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa Ofertę zgodnie z wymaganiami tej SIWZ. Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. Wraz z Ofertą powinny być złożone: 1) druk oferty wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2) wypełniona tabela kosztów ubezpieczenia wg załącznika nr 3, 3) oświadczenia, o których mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 a i 1 b do Druku oferty; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U z 2017 r., poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach