Przetargi.pl
Zakup usług ubezpieczeń dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2011-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług ubezpieczeń dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych, jednostek kulturalnych oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (ZGKiM). Zakres ubezpieczeń obejmuje: -Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk -Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk -Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia -Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej -Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów) oraz Auto Szyby (szyba czołowa, boczne, tylna) dla pojazdów eksploatowanych przez Urząd Miasta Milanówka i podległe jednostki oraz ZGKiM. W Gminie Milanówek i następujących jednostkach organizacyjnych i kulturalnych : 1.Urząd Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45 05-822 Milanówek 2.Zespół Szkół Gminnych nr 1 ul. Królewska 69 05-822 Milanówek 3.Zespół Szkół Gminnych nr 3 ul. Żabie Oczko 1 05-822 Milanówek 4.Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Literacka 20 05-822 Milanówek 5.Przedszkole Publiczne nr 1 ul. Fiderkiewicza 43 05-822 Milanówek 6.Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Fiderkiewicza 41 05-822 Milanówek 7.Straż Miejska ul. Warszawska 32 05-822 Milanówek 8.Ochotnicza Straż Pożarna ul. Warszawska 18 05-822 Milanówek 9.Milanowskie Centrum Kultury ul. Kościelna 3 05-822 Milanówek 10.Miejska Biblioteka Publiczna ul. Spacerowa 4 05-822 Milanówek 11.Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Spacerowa 4 05-822 Milanówek Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: część nr I. Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych część nr II. Zakup usług ubezpieczeń mienia , OC dla Milanowskiego Centrum Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku część nr III. Zakup usług ubezpieczeń mienia , OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku. Pełen opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części wraz z szczegółowym zakresem ubezpieczenia przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 Szczegółowe wykazy mienia, budynków, sprzętu elektronicznego, pojazdów mechanicznych, itp. przedstawione są w oddzielnych załącznikach do SIWZ. Zawarcie umowy ubezpieczenia zostanie potwierdzone wystawieniem poszczególnych polis ubezpieczeniowych dla poszczególnych ubezpieczeń oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Polisy ubezpieczeniowe dotyczące ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych oraz ubezpieczenia pojazdów mechanicznych OC/AC/NNW, będą wystawiane indywidualnie na poszczególne jednostki organizacyjne i podpisywane przez ich kierowników, którzy tym samym będą ubezpieczającym (płatnikiem składki) i ubezpieczonym. Polisy dotyczące ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenie nakładów inwestycyjnych adaptacyjnych, środków obrotowych oraz gotówki i innych wartości pieniężnych od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy i dodatkowe ubezpieczenia sprzętu elektronicznego systemem pierwszego ryzyka, będą wystawiane indywidualnie na poszczególne jednostki organizacyjne i podpisywane przez ich kierowników, którzy tym samym będą ubezpieczającym i płatnikiem składki. Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Ubezpieczyciel jest zobowiązany do wystawienia polis ubezpieczeniowych w przeciągu 10 dni od otrzymania wniosków. W razie niemożliwości wystawienia polis w tym terminie Ubezpieczyciel jest zobowiązany do wystawienia do dnia obowiązywania polis dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych i certyfikatów dla pojazdów z początkiem obowiązującego ubezpieczenia oraz noty pokrycia ubezpieczeniowego, gwarantującej bezwarunkowo i nieodwołalnie wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą. Nota pokrycia ubezpieczeniowego będzie obowiązywała do czasu wystawienia polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okresy roczne dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń i indywidualnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Usługi składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie ze SIWZ, z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy z zakresu ubezpieczeń, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usługi. Zamawiający podał długości dróg, które mogą ulec zwiększeniu w chwili powstania nowych pasów drogowych. Wzrost do 10% ogólnej długości nowopowstałych, modernizowanych ciągów jezdnych i pieszych oraz przesunięcie w klasyfikacji dróg do wyższej kategorii, nie stanowi zmian rzeczowego zamówienia i nie wpływa na ubezpieczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665132001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach